Performante
Oficial, Mitsubishi Outlander PHEV nu are nici un concurent în clasa sa. Este primul SUV cu propulsie hibridă şi cu un cablu de încărcare la priză. În categoria generală a SUV-urilor există însă câteva modele cu propulsie hibridă, dar acestea se regăsesc în zona premium, la mărci ca Lexus sau Porsche. Volkswagen are o variantă hibrid a modelului Touareg, dar acesta foloseşte un motor pe benzină cu şase cilindri ce dezvoltă 333 CP, ceea ce îl scoate din comparaţia directă. Singurul concurent relativ ar fi Peugeot 3008 Hybrid4, dar acesta foloseşte un motor diesel de 2.0 litri asociat cu un motor electric.
Revenind la Outlander PHEV, să spunem câteva cuvinte şi despre performanţele înregistrate. Acceleraţia de la 0 la 100 km/oră se face în 11 secunde, iar viteza maximă care poate fi atinsă este de 170 km/oră. Nu e rău pentru un SUV de 1.9 tone. Însă Outlander PHEV nu e făcut pentru condus agresiv. Motoarele electrice te pot transforma într-un campion al plecărilor de la stop datorită cuplului instant, dar şi autonomia va avea de suferit.
Outlander PHEV este o maşină ce pretează condusului defensiv prin care estimezi mereu ce se va întâmpla în faţa ta, frânezi din vreme şi nu accelerezi violent. Pentru a-l "antrena" pe cel de la volan, Mitsubishi a renunţat la turometru clasic în favoarea unui indicator de stare. Atât timp cât acul stă în zona verde Eco sau în cea albastră Charge, lucrurile sunt ok. Dacă ducem însă acul în zona albă Power, în mod sigur vom trezi la viaţă motorul pe benzină, iar tot condusul eco s-a dus pe apa sâmbetei.
N-am nimic de zis in afara de penibil. Tre' sa fi prost sa dai 50k pe porcaria asta.