Interior
La interior nu sunt foarte multe diferenţe între Outlander Hybrid şi un Outlander normal. Ba chiar avem ceva mai mult spaţiu pentru pasagerii din spate, deoarece a dispărut tunelul care adăpostea axul cardanic. Bateriile au fost ascunse sub maşină şi nu-ţi poţi da seama seama unde sunt amplasate, spaţiul interior fiind identic cu cel al versiunii normale. Portbagajul este însă o idee mai mic faţă de cel normal din cauza faptului sub podeaua acestuia sunt adăpostite o serie de elemente necesare modelului Hybrid Plug-In. Nu există roată de rezervă, în locul ei fiind amplasat un compresor şi o soluţie de reparaţie rapidă a penei de cauciuc. Mai avem bateria normală care a fost relocată în spate şi un spaţiu în care poate fi depozitat cablul de încărcare. Astfel, volumul de încărcare pentru Outlander PHEV este de 463 litri faţă de 519 litri, cât are un Outlander clasic.
În faţă regăsim acelaşi bord aerisit, cu comenzi simple şi amplasate logic şi suficiente spaţii de depozitare pentru tot felul de obiecte. Ne-am fi dorit ca scaunul şoferului să coboare mai mult sau volanul să se poată regla mai mult în adâncime, dar ne-am obişnuit rapid cu poziţia la volanul modelului Outlander PHEV.
N-am nimic de zis in afara de penibil. Tre' sa fi prost sa dai 50k pe porcaria asta.