Performante
Motorizarea mai mică şi mai puţin puternică a adus şi performanţe mai puţin impresionante pentru X-Trail. Cei 20 CP diferenţă se văd şi în alte căsuţe ale fişei tehnice, pentru că viteza maximă a SUV-ului mediu de la Nissan a fost redusă de la 190 la 186 km/h. Totuşi, acceleraţia 0-100 km/h a fost îmbunătăţită cu 0.2 secunde. Nu e mult, dar în condiţiile astea contează enorm.
La capitolul viteză maximă, modelul de la Nissan este depăşit atât de oponentul de la Kia, cât şi de rivalul de la Mitsubishi. În ceea ce priveşte timpul 0-100 km/h, X-Trail îl depăşeşte la mustaţă pe Kia Sorento facelift, dar este surclasat de Outlander facelift 2.2 DI-D fără discuţii, cu o diferenţă de 0.8 secunde până la sută şi 14 km/h la nivelul vitezei maxime.
Oricum, sprintul de la 0 la 100 km/h şi viteza maximă sunt lucruri mai puţin importante pentru acest segment, dar reprizele oferite de cuplul mare al altor motorizări nu pot fi ignorate, cum este cazul performanţelor promise de versiunea diesel de 150 CP a lui Outlander.
eu sunt de parere ca numai 3 poze cu interiorul este cam putin. Pentru mine, personal este extrem de important cum arata interiorul, avand in vedere ca acolo o sa stau eu. pe dinafara conteaza mai putin cum arata. daca mai aveti poze cu interiorul, sunt binevenite, cred eu