Interior
Interiorul lui X-Trail a făcut un salt la fel de mare ca exteriorul. Înainte, modelul avea un aer uşor utilitar, deşi era echipat bine în ceea ce priveşte partea de tehnologie şi am testat versiuni care aveau piele de calitate pe scaune, pe volan şi pe schimbător.
Nissan X-Trail are un interior care se remarcă prin ergonomia oferită şi prin planşa de bord frumos profilată, deşi pare cam mare şi "trasă" peste pasagerii din faţă. Scaunele sunt confortabile şi oferă numeroase reglaje, iar suportul lateral este potrivit chiar şi când abordezi virajele strânse cu mai mult aplomb. Butoanele de pe volan şi comenzile adresate şoferului sunt realizate cu mai multă atenţie şi te aduc mai aproape de un autoturism decât de o utilitară, cum îţi lăsa impresia generaţia precedentă. Integrarea sistemului multimedia este realizată mult mai plăcut din punct de vedere estetic, iar aproape toate dotările şi-au găsit loc la îndemână sub forma unui buton.
În ceea ce priveşte bancheta din spate, aceasta este suficient de moale încât să fie comodă după mai multe ore de stat în spate. Înclinarea spătarului este reglabilă, iar şezutul poate glisa faţă-spate. Acest lucru este util în special pentru versiunile cu şapte locuri, care pot fi utilizate abia după ce se îndreaptă spatarul celui de-al doilea rând de scaune şi bancheta respectivă este glisată puţin în faţă. Sistemul de sertare din portbagaj a dispărut în favoarea unui compartiment ceva mai simplu, aplasat sub podeaua plată a modelului.
Materialele de la bord au crescut în ceea ce priveşte calitatea, dar cea mai mare realizare este uniformizarea suprafeţelor acestora, eliminând senzaţia că unele elemente au fost montate ulterior pentru a ridica nivelul habitaclului la acest capitol. Acum, totul pare să fie gândit de la început să arate aşa cum trebuie, cu toate că încă mai este loc până la segmentul premium al acestei clase de autovehicule atunci când vorbim despre materiale şi finisaje. Saltul este vizibil cu ochiul liber şi poate fi perceput şi la atingere. În plus, totul arată mai modern acum, o privire scurtă la imaginile din habitaclul vechii generaţii lăsând impresia că au trecut zece ani între ele.
Portbagajul este acum mai mic, oferind doar 550 de litri în loc de 603, dar asta nu înseamnă că este mai mic decât cel oferit de rivali. Sorento facelift şi Outlander facelift au volume mai mici la nivelul portbagajului. În ceea ce priveşte trapa din sticlă a lui X-Trail, noul model pare să aibă o suprafaţă vitrată ceva mai mică faţă de precedesorul său.
eu sunt de parere ca numai 3 poze cu interiorul este cam putin. Pentru mine, personal este extrem de important cum arata interiorul, avand in vedere ca acolo o sa stau eu. pe dinafara conteaza mai putin cum arata. daca mai aveti poze cu interiorul, sunt binevenite, cred eu