Calitate / Pret
Noua generaţie a lui Nissan X-Trail are un preţ mai mic de pornire pe piaţa din România decât precedesorul său. În loc de 29.800 de euro cu toate taxele, noul X-Trail pleacă de la 26.700 de euro cu toate taxele. Explicaţia este simplă: există acum versiuni de bază cu tracţiune faţă, tracţiunea integrală nemaifiind standard pentru X-Trail. Mişcarea îl face pe modelul japonez mai accesibil, lucru care era necesar din moment ce Nissan a decis să-l elimine pe Qashqai+2 din gamă în favoarea păstrării versiunii cu şapte locuri a lui X-Trail.
Echiparea şi motorizarea testate de noi, respectiv Acenta 1.6 dCi 4x4 cu 5 locuri, are un preţ de pornire de 30.600 euro cu toate taxele. Echiparea exemplarului testat cu vopsea metalizată (660 de euro) şi cu pachetul Nissan Connect (1.200 de euro) a dus preţul de listă al acestuia la 32.500 ce euro. Respectivul pachet include sistem de navigaţie, sistemul Around View Monitor, radio digital cu DAB, mufe USB şi AUX şi şase difuzoare. Echiparea de top, Tekna, este vizibilă în cadrele de la interior ale galeriei foto ataşate.
În raport cu rivalii care au motorizări şi transmisii comparabile, X-Trail 4x4 în echiparea Acenta (de mijloc, dar entry-level pentru 4x4) se dovedeşte a fi mai ieftin decât un Sorento facelift, dar mai scump decât un Outlander facelift.
eu sunt de parere ca numai 3 poze cu interiorul este cam putin. Pentru mine, personal este extrem de important cum arata interiorul, avand in vedere ca acolo o sa stau eu. pe dinafara conteaza mai putin cum arata. daca mai aveti poze cu interiorul, sunt binevenite, cred eu