Performante
Opel Cascada 1.6 SIDI poate să atingă o viteză maximă de 217 km/h şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 9.9 secunde. După cum explicam şi la capitolul dedicat motorizării şi transmisiei, motorul ar putea să fie echipat cu o transmisie automată sau automatizată mai performantă, cu mai multe trepte sau cu un timp de răspuns mai bun, care să-l pună în valoare la nivelul pe care îl aşteptăm de la o transmisie lansată în 2013.
Cascada nu este o maşină sport, deşi arată de parcă ar fi mult mai rapidă decât este în realitate. Chiar şi aşa, maşina nu dezamăgeşte pe şosea, fiind suficient de agilă încât să poţi aborda în siguranţă la reprizele necesare unele depăşiri, deşi este de recomandat să abordaţi un stil de condus mai temperat, care i se potriveşte mai bine modelului din Rüsselsheim.
Rivalul său din Ingolstadt are nevoie de 8.9 secunde până la sută şi poate atinge 213 km/h, pe când echivalentul mai puternic din Munchen asigură un timp 0-100 km/h de 6.4 secunde şi o viteză maximă de 250 km/h, dar vorbim despre o diferenţă majoră de cai putere în favoarea decapotabilei de la BMW, deci nu ar trebui să-l judecăm pe Cascada pe fondul acestor cifre.
Faptul ca comparati masina asta cu BMW seria 4 si Audi A5 mi se pare cam cretin. Numa dimensiunile sunt comparabile. In rest, masina de volum vs. masini premium. Un BMW sau Audi cabrio cu optiuni comparabile ar ajunge undeva la 70 de mii de euro, deci dublu pretul. Ii ca si cand ai compara un Renault Megane cu Audi A3 si BMW seria 1 doar pentru ca toate apartin clasei compacte. Si va rog frumos, terminati cu obsesia pentru sistemele start-stop. Majoritatea le considera o cretinitate, mai ales avand in vedere ca ar crede pretul masinii.