Tehnologie
Renault l-a modernizat pe Clio şi la capitolul tehnologie, nu doar la design, ceea ce i-a adus modelului un bord relativ futurist şi multe dotări de confort. Exemplarul testat are o listă de echipamente care include limitator de viteză, tempomat, climatizare cu reglare automată, sistem multimedia cu ecran tactil şi navigaţie, acces şi pornire fără cheie şi senzori de parcare spate. Nimic futurist, dar tot ce îţi trebuie în acest segment, chiar suficient şi pentru segmentul superior, cel compact.
Vă recomandăm să vă comandaţi şi un set de scaune încălzite, lucru pe care-l spunem pentru fiecare segment în parte, indiferent de modelul pe care-l cumpăraţi. O să ne mulţumiţi în gând la iarnă şi veţi uita de banii daţi la achiziţie.
Sistemul de acces fără cheie te face să uiţi că maşina are o cheie efectivă, fiind suficiente butoanele dedicate pentru a încuia/descuia sau porni maşina. Nu-i dai importanţă, dar ştii că lipseşte când nu-i acolo. Mai mult decât atât, Clio se închide singur când pleci de lângă el.
Am putea să reproşăm că Renault a folosit aceeaşi cartelă pe care o are de câţiva ani încoace. Ar fi fost interesantă posibilitatea unei personalizări minime a acelei cartele, cum se întâmplă în alte game (Fiat 500, de exemplu), unde poţi comada o carcasă de altă culoare sau o primeşti direct odată ce ai comandat anumite culori interioare.
Masina-i frumusica foc, nu-i vorba. Dci-ul e un motoras incercat si economic si cred ca, in combinatie cu transmisia automata va fi si mai economic. Insa mi se pare un pic neinspirata alegere locului unde s-au facut fotografiile... Mi s-ar fi parut mai potrivita o ambianta citadina, undeva pe o strada cu cladiri interbelice, in fata unei cafenele situata intr-o asemenea cladire. care sa aminteasca de parfumul oraselor frantuzesti, decat un drum de pamant si o padure. Poate, daca s-ar fi optat pentru o asemenea alegere, n-ar mai fi contat nici ca ploua, nici ca-i ceata.