Vizibilitate
Noile straie ale lui Clio i-au adus geamuri cu forme schimbate semnificativ faţă de cele ale modelului precedent. Clio-ul cel nou şi futurist are montanţii C vizibil îngroşaţi, ceea ce aduce mici neplăceri la manevrele cu spatele din locurile de parcare în spic, dar camera video de marşarier (opţională) remediază o parte din problemă.
În Clio 4 stai ceva mai sus la volan decât în predecesorul său şi vizibilitatea frontală a fost îmbunătăţiă. Ca de obicei, montantul de pe partea stângă, foarte gros - după cum te obligă fiecare standard EuroNCAP - impune mici probleme pe virajele de stânga, care ne-au obligat să ne mutăm poziţia capului pentru a putea vedea drumul.
Vestea bună este că, la parcări şi manevre citadine, te obişnuieşti repede cu dimensiunile compacte ale caroseriei. Chiar dacă este acum puţin mai lung, Clio a rămas la fel de uşor de parcat. Oricum, ai senzori de parcare accesibili în lista de opţionale, deci nu ar trebui să fie o problemă acest aspect.
Masina-i frumusica foc, nu-i vorba. Dci-ul e un motoras incercat si economic si cred ca, in combinatie cu transmisia automata va fi si mai economic. Insa mi se pare un pic neinspirata alegere locului unde s-au facut fotografiile... Mi s-ar fi parut mai potrivita o ambianta citadina, undeva pe o strada cu cladiri interbelice, in fata unei cafenele situata intr-o asemenea cladire. care sa aminteasca de parfumul oraselor frantuzesti, decat un drum de pamant si o padure. Poate, daca s-ar fi optat pentru o asemenea alegere, n-ar mai fi contat nici ca ploua, nici ca-i ceata.