Interior
Megane nu a primit schimbări majore la interior odată cu al doilea facelift din carieră. Echiparea testată de noi este GT Line, deci vârful gamei Megane, ceea ce înseamnă apogeul dotărilor pe care le poate primi o compactă de la Renault în 2014. La fel ca fraţii săi mai mici sau mai mari din gama Renault, Megane primeşte sistemul multimedia R-Link. Acesta vine cu afişajul său tactil de 18 centimetri pe diagonală şi cu interfaţa sa de comandă cu joystick.
Pe lista de schimbări, pe lângă introducerea respectivului joystick, amplasat lângă maneta schimbătorului de viteze, enumerăm şi noul finisaj cromat al ornamentului triunghiular aşezat în partea inferioară a volanului şi noul radio, care renunţă la butonul de volum defazat (cum era acesta), de dimensiuni mici, în favoarea unei interfeţe mai simple şi mai uşor de folosit.
Locul oferit pasagerilor din spate este suficient pentru trei adulţi. Dacă bancheta din spate este ocupată de două persoane, acestea sunt răsfaţate cu două suporturi de pahar, ceea ce nu putem spune despre ocupanţii locurilor din faţă, care au la dispoziţie un singur suport de acest gen. În caz că vă place şi muzica şi cafeaua şi vreţi să vă bucuraţi de amândouă simultan, o să fie greu, căci suportul de pahar este montat foarte aproape de mufa USB, deci veţi avea nevoie de un stick microscopic şi veţi putea să savuraţi cafea doar din pahare mici şi medii.
Revenind la lucrurile pozitive, scaunele din faţă sunt comode şi oferă un suport lateral foarte bun. Toate materialele de la bord par să fie la fel ca înainte, în registrul cu care ne-a obişnuit Renault Megane III, adică în media segmentului şi fără surprize pozitive sau negative. Portbagajul are 405 litri, depăşit doar de cei 408 litri ai lui Citroen C4.
pana la urma, are start-stop sau nu? la Tehnologie spuneti ca ar avea