Tinuta de drum
Datorită donaţiei generoase de tehnologie făcută de Grupul Volkswagen, Leon ST se poate mândri cu rezultate bune la capitolul ținută de drum. Direcţia este precisă în majoritatea timpului, cu toate că asistarea electrică îţi dă uneori senzaţia că foloseşti un volan de Playstation echipat cu force feedback, dar aceste situaţii sunt rare şi apar doar la bracarea volanului cu câteva grade, nu la virajele unde chiar ai nevoie de feeling din partea direcţiei.
La fel ca la celălalt Leon testat de noi, exemplarul testat nu beneficia de suspensia spate Multilink, care este disponibilă exclusiv pe motoarele de putere mai mare. Pentru că nu am testat-o încă pe Leon, nu știm încă ce am pierdut.
În orice caz, Leon ST se bucură de o ţinută de drum corectă, influenţa platformei MQB fiind mai mult decât vizibilă în felul în care maşina se aşterne pe şosea. Nivelul de confort asigurat este agreabil din postura unui şofer tânăr care apreciază atât modelele cu veleităţi sportive, cât şi modelele confortabile, cu toate că un familist ceva mai în vârstă ar putea dori ca balanţa să fi fost îndreptată mai mult spre confort.
asta e problema cu motoarele turbo pe benzina. indiferent ca e logan, leon, golf, focus etc: "Pe autostradă, la 130 km/h, turometrul afişează 2.800 rpm, iar consumul se stabilizează la 8.1 litri la sută. În afara oraşului, consumul de carburant se stabilizează la şase litri la sută la o rulare în limitele normelor legale de viteză." masina nu e facuta pentru autostrada din pricina motorului. in rest masina costa asa mult ca are multe optionale.