Vizibilitate
Încă din primul moment în care m-am urcat la bordul lui Leon, am remarcat oglinzile laterale ascuţite. Acestea au dimensiuni potrivite şi se achită cu brio de sarcinile lor, cu toate că necesită o perioadă de adaptare din partea şoferului. Pe de altă parte, era de aşteptat ca o maşină cu unghiuri curajoase să nu vină cu oglinzi laterale rotunjite sau clasice, nu-i aşa?
Montantul parbrizului poate fi deranjant, în special atunci când abordaţi viraje lente la stânga. Fără senzori de parcare, cum era maşina noastră de test, parcarea laterală şi gararea cu spatele ar putea să vă impună mici dificultăţi, în special pe întuneric. S-ar putea să le mulţumiţi, cu ghilimelele de rigoare, designerilor care au realizat oglinzile laterale pentru acest aspect, dar trebuie să vă "mulţumiţi" şi singuri, că nu aţi comandat un set de senzori de parcare pentru o maşină în anul 2014, când ştim cu toţii cât de aglomerate sunt parcările în România, cum parchează colegii noştri de trafic şi cum se comportă ei când aşteaptă ca un şofer să parcheze şi nu au loc să treacă de el.
asta e problema cu motoarele turbo pe benzina. indiferent ca e logan, leon, golf, focus etc: "Pe autostradă, la 130 km/h, turometrul afişează 2.800 rpm, iar consumul se stabilizează la 8.1 litri la sută. În afara oraşului, consumul de carburant se stabilizează la şase litri la sută la o rulare în limitele normelor legale de viteză." masina nu e facuta pentru autostrada din pricina motorului. in rest masina costa asa mult ca are multe optionale.