Tinuta de drum
Vei găsi rar o maşină care să fie atât de manevrabilă, de uşor de condus şi de înfiptă în asfalt precum este Fortwo. Atributele astea nu vin însă din suspensii sportive în adevăratul sens al cuvântului, aşa cum se întâmplă în alte cazuri, ci prin ampatamentul infim (1.87 de metri) şi prin dimensiunile generale foarte reduse.
Suspensiile sunt foarte rigide şi par că au arcuri doar pentru a fi trecute pe lista tehnică de dotări. Să ne înţelegem, acest aspect nu este deloc deranjant într-un oraş din lumea civilizată în care gropile se văd la muzeu, dar Bucureştiul mai are de săpat până să ajungă la acest nivel. Şi asta se simte la nivel de rinichi, muşchi fesieri şi diafragmă. O lecţie de anatomie la fiecare groapă.
Trecând însă peste acest impediment, atunci când ajungi în părţile line ale bulevardelor bucureştene te trezeşti la volanul unui model care-ţi va reaşeza în minte ideea de maşină de oraş. Parchezi unde vrei, cum vrei şi cât vrei atât timp cât nu ai de urcat borduri. Pentru că spoilerul foarte coborât al pachetului exterior special te va împiedica să gândeşti liber în condiţii de stres vertical.
Per total, astea sunt lucruri care te fac să-ţi dai seama că maşina asta nu e pentru ţara asta.
raportat la pret, masina e "noaptea mintii". Sunt curios daca detinatorii de Smart din Roma (pt ca din ce am vazut acolo una din 4 masini e Smat, si o zic ca pe un lucru foarte bun ) au platit preturi similare.