Interior

5.0

Așa cum probabil ați observat deja, modelul testat de mine este un facelift al generației curente Audi A8. Asta aduce modificări subtile la exterior și inexistente în ceea ce privește interiorul. 

Lucrurile arată la fel, cei de la Audi fiind adepții zicalei „Dacă funcționează, de ce să umblăm la el”? Planșa de bord este în continuare dominată de cele două ecrane poziționate fix în mijloc, unul pentru sistemul multimedia și cel de-al doilea pentru sistemul de climatizare.

Deși, inițial, nu am fost fanul celui de-al doilea ecran, experiența de la bordul lui A8 m-a făcut să îmi schimb părerea. Sigur, atenția îți este distrasă atunci când vrei să reglezi temperatura interioară și ergonomia are un pic de suferit, dar în realitate nu vei jongla cu aceste funcții prea des. În plus, ai și o reacție haptică la fiecare apăsare a ecranului.

Materialele sunt de cea mai bună calitate, așa cum te-ai aștepta de la o astfel de limuzină. Calitatea asamblării lor nu poate fi pusă sub semnul îndoielii. Modelul de față a venit dotat și cu piele Nappa, cusături contrastante albastre și centuri în aceeași nuanță. Toate au trimis cu gândul la spiritul hibrid și au dat o pată de culoare unui habitaclu, altfel dominat de negru.

Spațiul personal este bine delimitat pentru 4 pasageri și cred că așa ar trebui exploatată mașina oricum, deși ea are, tehnic, 5 locuri disponibile. Cotiera centrală din spate ar trebui să fie deschisă tot timpul, pentru că include butoane de control pentru diverse funcții ale mașinii, disponibile pentru cei din spate. Poți regla scaunul din dreapta față cu ajutorul lor, iluminarea ambientală, poziția scaunului tău și multe altele.

Acum, pe modelele facelift, poți configura mașina și cu pachetul S-Line, care aduce scaune profilate diferit, precum și un volan cu trei spițe, care completează plăcut interiorul lui A8. Despre spațiul oferit pasagerilor sau cel de stocare nici nu mai are rost să vorbim. Este din abundență, iar pe A8 ai și o zonă specială de stocare localizată sub cotierele de pe uși, pentru lucruri mărunte, un element de tradiție pe mașinile Audi.

Există însă și puncte mai puțin bune. Planșa de bord este simplă, sculptată frumos și încadrează perfect ecranele atât de indispensabile nouă în ziua de azi. Cu toate acestea, suprafețele lucioase sunt abundente, iar amprentele și praful vor fi extrem de ușor de observat în aceste condiții. Vor fi coșmarul celor obsedați de curățenie.

Nu în ultimul rând, spațiul rămas pentru bagaje are și el de suferit, versiunea PHEV pierzând aproximativ 150 de litri comparativ cu un model termic. În total, te vei putea baza pe 390 de litri, mai puțin decât pe un BMW 745e (420 de litri), dar mai mult decât pe rivalul de la Mercedes-Benz, cu ai săi 350 de litri.

  • Andrei, joi, 19.01.2023 10:51

    Inca o masina uriasa cu portbagaj de clasa compacta. Cu alte cuvinte, adio mers undeva cu 4 persoane, tot o varianta clasica e mai practica. Am mers cu Q7 cu aceeasi motorizare spre litoral, are o mare inertie la acceleratii la viteze mari, masa isi spune cuvantul. Si se simte si la schimbarea benzilor, nu stiu ce a condus autorul,

  • eu, joi, 19.01.2023 10:55

    evident, masina e impecabila din toate punctele de vedere, dar testul cu astfel de avioane il faceti doar de amorul artei, in rest e pierdere de timp pentru toata lumea, pentru ca nimeni dintre cei care urmaresc automarket nu isi permite asa ceva, iar cei care chiar isi permit si urmeaza sa o cumpere nu citesc automarket, din mai multe motive, sper ca dupa atata timp aveti si voi profilul cititorului. mi-as dori sa vad mai multe teste cu masini mai pamantene, cu preturi de pana la 30-35k.

  • ds, joi, 19.01.2023 10:58

    Impecabilă! Ce să zic, mașină pentru protocol, companii mari, milionari cu ștaif și cu șofer personal, ca să te poți bucura de confortul și luxul ce ți-l oferă, Singurul cusur pe care i-l gasesc este acela cu suprafețele lucioase de pe bord. Parcă au luat-o razna toți producătorii cu asta și nu mai spun că se văd petele și amprentele într-un mare fel.

  • @Andrei, joi, 19.01.2023 11:05

    Portbagajul este suficient, incap fara probleme 4 trollere de dimensiuni medii. Pentru orice altceva exista Mastercard. Ca tu gandesti autentic romaneste si te intrebi unde iti intra saltelele de apa pentru fiecare membru al familiei, cutia frigorifica si navetele de bere cu care pleci de acasa in concediu, e alta problema. Nu radeti, am vazut un romanas cu exact masina asta Audi A8 (la mana a 7-a, sa fie clar) asta vara spre Grecia avand incarcatura mai sus descrisa.

  • Deputy, joi, 19.01.2023 11:17

    toate bune si frumoase. super limuzina. ati omis sa precizati care este viteza de incarcare a bateriei si/sau care e timpul total de incarcare.

  • Pentru "eu", joi, 19.01.2023 11:28

    Pasionații citesc automarket și în general cam toate publicațiile auto si moto, fie centrale, locale sau internaționale. Eu sunt cititorul ăla care a cumpărat un A8 facelift 60 tfsi de 4.0. Vis-a-vis de motor, varianta V8 biturbo chiar este "ce a recomandat doctorul", m-a distrat afirmația. Restul concluziilor din test sunt corecte si in mare parte obiective, chiar e o limuzină liniștită pentru plăcere pură, iar motorul V8 te unge pe suflet. Dar sa ne bucuram cu toții de masinile pe care ni le-am ales fiecare. :)

  • @Andrei, joi, 19.01.2023 12:03

    Sa-ti spun ca in Q7 era un copil mic si trei adulti, plus ceva echipament de golf, iar portbagajul era plin pana la refuz? In asta bagi doua carucioare de golf si nu mai incape nici macar o poseta.In rest ai dreptate, doar ca este exact invers.

  • eu, joi, 19.01.2023 14:37

    @Pentru "eu" atunci, domnul meu, ma declar placut surprins sa descopar aici un adevarat pasionat, care din pretiosul sau timp in care cu siguranta genereaza venituri substantiale absolut necesare intretinerii faptice a unei astfel de pasiuni elitiste isi aloca o parte sa urmareasca atat de mult material pe teme auto-moto. sunt convins ca ambele activitati se pot desfasura concomitent, fara ca una sa aduca prejudicii celeilalte, cheia este doar sa avem vointa, iar tu esti dovada vie ca daca exista vointa, orice este posibil si orice realizare ne este la indemana. felicitari pentru aceste reusite impresionante si dupa cum bine spui, iti doresc sa te bucuri din plin de noul tau audi a8 60 tfsi, asa cum si noi ceilalti ne bucuram de masinile pe care ni le-am ales.

  • Jose Car Reras, joi, 19.01.2023 20:45

    Masina ma duce mai degraba cu gandul la Tzanca Uraganul sau J'adore decat la Calatoria walkiriilor ( Wagner are si el Marsuri, funebru / de nunta). Si bateria mea a ramas fara, stie autorul de unde pot lua 2-3 saci cu electroni?!