Calitate / Pret
Calculele pentru un Audi A8 60 TFSIe încep de la 113.600 de euro și, ce-i drept, acestea includ o paletă de dotări destul de largă. Printre acestea vei regăsi suspensia adaptivă pneumatică, sistemul multimedia și instrumentarul de bord digital, sistemul Audi Pre Sense, blocurile optice spate OLED, climatizarea automată cu 4 zone de control și multe altele.
Însă, modelul de față a fost departe de noțiunea „standard”. Nota de plată includea opțiuni suplimentare de peste 55.000 de euro. Cea mai scumpă dintre acestea a fost 9.800 de euro și s-a numit „pachet design negru/albastru Ocean”. Ea este parte din oferta Audi Exclusive și aduce elementele contrastante albastre despre care aminteam mai sus, piele Valcona pentru scaune, ornamentele de pe uși din microfibra Dinamica, precum și cusături albastre pentru covorașele textile.
Alte opțiuni importante sunt sistemul de direcție integrală (2.215 euro), sistemul audio Bang & Olufsen de 1.363 euro, ecranele pentru locurile din spate (2.044 euro), farurile Matrix LED cu Digital Light (4.200 euro), un head-up display (1.579 euro), pachetul confort cu scaune individuale în spate (3.900 euro) și funcția de masaj din scaune (3.800 euro).
Dacă ne uităm în segment, vedem că un BMW 745e xDrive pleca de la 109.000 de euro, deci o idee mai ieftin, dacă îl raportăm la A8 60 TFSIe. Dacă vorbim despre Mercedes-Benz Clasa S, în varianta cu ampatament lung și versiune S580e 4Matic, socotelile devin serioase, iar diferența față de Audi A8, de-a dreptul astronomică. Totul începe de la 133.250 de euro.
Inca o masina uriasa cu portbagaj de clasa compacta. Cu alte cuvinte, adio mers undeva cu 4 persoane, tot o varianta clasica e mai practica. Am mers cu Q7 cu aceeasi motorizare spre litoral, are o mare inertie la acceleratii la viteze mari, masa isi spune cuvantul. Si se simte si la schimbarea benzilor, nu stiu ce a condus autorul,