Tehnologie

5.0

Așa cum era de așteptat, fiind parte din grupul VAG, Bentley a împrumutat câteva tehnologii de la frații săi de concern. Chiar și așa, producătorul britanic a avut grijă să ofere tuturor elementelor o față nouă, proprie, dacă vreți.

Chiar dacă meniurile sistemului de infotainment au aceeași structură cu cele de pe modelele Audi, interfața arată complet diferit. Același lucru se poate spune și despre instrumentarul de bord de 12.3 inch. Partea cea mai plăcută este faptul că pe Bentley poți să ajungi și la o configurație „retro” prin folosirea acelui ecran rotativ de pe planșa de bord.

Chiar dacă acesta e ascuns, funcțiile sale sunt încă active. Spre exemplu, poți seta destinația dorită pe sistemul de navigație, precum și playlist-ul preferat, iar apoi să le ascunzi pe amândouă printr-o atingere. Indicațiile sistemului de navigație vor fi redate în instrumentarul de bord, iar melodiile preferate vor fi preluate de sistemul audio Naim.

Normal, Bentley Continental GTC oferă și un sistem head-up display de calitate superioară, care completează oferta de display-uri, ecrane și tehnologii aferente.

La exterior, liniile clasice ascund tehnologia Matrix LED la nivelul blocurilor optice frontale. Nu am avut ocazia să testăm mașina pe timp de noapte, însă cei de la Bentley susțin că cele 82 de LED-uri individuale din fiecare bloc optic sunt atât de puternice, încât mașina nu are nevoie de un sistem de spălare a farurilor. Să sperăm că această teorie funcționează practic și în nopțile ploioase ale toamnei românești.

Mai mult, farurile includ acum și cristale care arată absolut fenomenal chiar și atunci când ai doar pozițiile pornite.