Siguranta
Dacă mai era nevoie de vreo precizare în acest sens, noul BMW Seria 7 vine cu toate tehnologiile necesare pentru a obține un scor uriaș în cadrul testelor EuroNCAP. Asta, deși, nava amiral a celor din Munchen nu a fost supusă testelor mai sus menționate. Nu pentru că nu se vrea, ci pentru că bugetul necesar pentru a da de toți pereții și de toate barierele un astfel de model ar fi suficient pentru a testa o duzină de mașini din clasa mică sau compactă.
Standard, noua versiune a vârfului de gamă bavarez va fi echipată cu un sistem cruise control, cu funcție de frânare, cu sistemul Collision Warning cu funcție pentru detectarea pietonilor și a bicicliștilor, cu Speed Limit Info și cu Rear Collision Prevention cu funcție pentru avertizarea cu privire la traficul din spate.
Opțional, clienții vor putea comanda sistemul de asistență la rulare, care este pregătit pentru condus autonom de nivel 3. Acesta funcționează până la viteze de 210 km/h și poate opri complet mașina dacă, bineînțeles, vehiculul aflat în față oprește și el. În plus, prin simpla apăsarea a unui buton, sistemul poate prelua informațiile cu privire la viteza maximă a sectorului de drum respectiv, urmând ca mai apoi să respecte valoarea indicată.
La fel ca în cazul vechii versiuni, cu ajutorul sistemelor de asistare la schimbarea benzii de mers, Seria 7 devine un model capabil să ruleze semi-autonom în anumite condiții de trafic.
"nava amiral" mă lași? N-ai cum să te afișezi în așa o urâțenie dacă te respecți cât de cât. Asta e mașină pentru maneliști.