Siguranta

5.0

Dacă mai era nevoie de vreo precizare în acest sens, noul BMW Seria 7 vine cu toate tehnologiile necesare pentru a obține un scor uriaș în cadrul testelor EuroNCAP. Asta, deși, nava amiral a celor din Munchen nu a fost supusă testelor mai sus menționate. Nu pentru că nu se vrea, ci pentru că bugetul necesar pentru a da de toți pereții și de toate barierele un astfel de model ar fi suficient pentru a testa o duzină de mașini din clasa mică sau compactă.

Standard, noua versiune a vârfului de gamă bavarez va fi echipată cu un sistem cruise control, cu funcție de frânare, cu sistemul Collision Warning cu funcție pentru detectarea pietonilor și a bicicliștilor, cu Speed Limit Info și cu Rear Collision Prevention cu funcție pentru avertizarea cu privire la traficul din spate.

Opțional, clienții vor putea comanda sistemul de asistență la rulare, care este pregătit pentru condus autonom de nivel 3. Acesta funcționează până la viteze de 210 km/h și poate opri complet mașina dacă, bineînțeles, vehiculul aflat în față oprește și el. În plus, prin simpla apăsarea a unui buton, sistemul poate prelua informațiile cu privire la viteza maximă a sectorului de drum respectiv, urmând ca mai apoi să respecte valoarea indicată.

La fel ca în cazul vechii versiuni, cu ajutorul sistemelor de asistare la schimbarea benzii de mers, Seria 7 devine un model capabil să ruleze semi-autonom în anumite condiții de trafic.

  • Andrei, miercuri, 17.05.2023 14:06

    "nava amiral" mă lași? N-ai cum să te afișezi în așa o urâțenie dacă te respecți cât de cât. Asta e mașină pentru maneliști.

  • Tim, miercuri, 17.05.2023 14:48

    @Andrei: Asta e masina pentru piata din China. BMW i7 acum, dupa 2 ani: O Tannenbaum. Are multa tehnologie inutila.

  • ds, miercuri, 17.05.2023 14:52

    "...achiziționat cu un interior vegan. Practic, tapițeria oferită în standard este vegană"... DEX-ul zice că ați ales o exprimare anapoda și vă contrazice.

  • Fast_and_Curious, miercuri, 17.05.2023 16:46

    Eu nu inteleg modul de evaluare/punctare. Iau exemplu "Interior" evaluat la 5*. In schimb, in descriere sunt enuntate neajunsuri mari in ceea ce priveste ergonomia. Totusi, evaluarea este maxima. Ar putea sa ne explice autorul articolului de ce totusi punctaj maxim? A ajuns ergonomia ceva ce "trecem peste"? A ajuns bling-blingul mai important decat eficienta? In materie de design, unul dintre principiile de baza este "form follows function". Atunci cand aceste roluri se inverseaza, rezultatele sigur nu sunt de 5*.

  • Andrei, miercuri, 17.05.2023 18:17

    O masina pentru cocalari. Ce conteaza, daca se vinde. Urata, cu spume.

  • nume, miercuri, 17.05.2023 20:54

    @Fast_and_Curious, Doar nu oi avea asteptari de la Automarket, care a punctat siguranta modelului Dacia Spring Extreme cu 2.5 stele.