Calitate / Pret
În configurator, cel mai ieftin BMW M2 pornește de la 73.007 euro. În fișa primită de la BMW, cu opțiunile modelului testat, avem un preț de bază de 71.876 euro.
Prima opțiune care mi-ar consuma niște ore bune vizavi de a mă decide este dacă să investesc 513 euro pentru a echipa mașina cu o cutie manuală. Culoarea exemplarului din test, Albastru Zandvoort M reprezintă o opțiune gratuită, dar poate vă doriți un albastru Portimao Frozen metalic, care crește prețul mașinii cu 2.573 euro.
La capitolul jante nu sunt mari dileme: avem 19 inch pe față și 20 spate. Puteți opta pentru un alt desen al acestora care pot adăuga pe factură de la 205 euro până la 1.179 euro. Tapițeria integrală din piele costă 1.999 euro. Ornamentele interioare de carbon, prezente și la modelul testat, reprezintă o opțiune de 810 euro, dar puteți opta pentru aluminiu contra sumei de 307 euro.
Există un pachet M Race Track în valoare de 14.658 euro care include plafonul din fibră de carbon, ornamente M din fibră de carbon și scaune M Carbon care sunt compatibile cu centuri multipunct.
Cu excepția cutiei de viteze manuale, restul opțiunilor nu pot spune că mi-ar retrograda în grad un M2. Prin urmare o bilă albă pentru faptul că nu ești nevoit să investești semnificativ pentru a face acest model să strălucească. În plus, poți comanda separat plafonul de carbon sau scaunele, nu te obligă nimeni la un ”combo”.
Audi începe să discute cu tine despre un RS3 de la 66.100 euro. Mercedes-AMG răspunde de la 73.800 euro. Nu am explorat zona de opționale pentru a nu considera că încerc să favorizez sau nu vreun model. În cazul celor de la Porsche, să nu vă apropiați de showroom fără 100.000 euro. 718 Cayman GTS pornește de la 96.354 euro, dar vei mai găsi câte ceva de adăugat.
Daca nu e tesla, e degeaba. Pentru IT-stul roman, bogat dar in acelasi timp sarac fara bani de curent, nu conteaza decat tesla. De preferat si incarcare gratuita pe viata, ca deh, e mai cu mot.