Siguranta
BMW Seria 2 Coupe a primit de la Euro NCAP un rating de 4 stele. Actuala generație a fost testată în mai 2022. Modelul a fost ușor depunctat pentru că nu este extrem de amabil cu pietonii și bicicliștii. A mai pierdut ceva puncte pentru că scaunul față dreapta nu dispune de Isofix și restul sistemelor pentru montarea altor scaune pentru copii.
Locurile spate dispun de aceste sisteme. Protecția oferită adulților în caz de accident a fost evaluată la 82%, cea a copiilor la 81%, pietonii și bicicliștii se bucură de un grad de ”amabilitate” evaluat la 67%, iar sistemele de asistență au primit un procent de 64%.
Audi A3 a fost testat în 2020, a primit 89% pentru protecția adulților, 81% pentru cea a copiilor. Cei care interacționează ”contondent” cu mașina să se aștepte la 68% indulgență, iar sistemele de asistență au primit o evaluare de 73%.
Mercedes-Benz CLA a fost testat în 2019. La acea vreme, standardele Euro NCAP au evidențiat că modelul celor de la Mercedes ar fi un mic tanc. O protecție pentru adulți în caz de impact evaluată la 96%, pentru copii la 91%, caroseria lui CLA a fost considerată extrem de ”maleabilă” pentru pietoni/bicicliști – 91%, iar electronica a primit o notă de 75%.
Porsche a trimis până la această oră la birourile Euro NCAP doar Cayenne, Taycan și Macan. Dar nu prea ne facem griji vizavi de protecția oferită de un 718.
Daca nu e tesla, e degeaba. Pentru IT-stul roman, bogat dar in acelasi timp sarac fara bani de curent, nu conteaza decat tesla. De preferat si incarcare gratuita pe viata, ca deh, e mai cu mot.