Vizibilitate
M2 face parte din categoria restrânsă de modele la care voi puncta și vizibilitatea spre înainte, dar prin geamurile laterale. Poziția la volan nu este atât de avansată încât să ai stâlpul A ”în fața ochilor”. Cu alte cuvinte nu obturează vizibilitatea. Bună vizibilitate înainte, chiar dacă adopți o poziție cât mai joasă la volan. Un plus pentru discretul ”power dome”, care aduce un discret parfum de muscle car din spatele volanului. Oglinzi laterale generoase, cu o bună vizibilitate, iar șoldurile spate nu afectează vizibilitatea.
Un model din spatele volanului la care nu am avut probleme de percepere a dimensiunilor sau de acomodare cu acestea, lucru care este un plus în cazul unui model sport. Îți permite un plus de încredere în abordarea traselor.
Puțin limitată vizibilitatea peste umăr să zic așa. Stâlpii spate obturează puțin vizibilitatea când vine vorba de aruncat privirea în spate pentru a te asigura într-un sens giratoriu mare, precum cel din centrul Bucureștiului, cel de la Alba Iulia. Vizibilitatea în oglinda retrovizoare de la interior nu rivalizează cu vreun ecran IMAX, dar nu am simțit vreo castrare a vizibilității.
Daca nu e tesla, e degeaba. Pentru IT-stul roman, bogat dar in acelasi timp sarac fara bani de curent, nu conteaza decat tesla. De preferat si incarcare gratuita pe viata, ca deh, e mai cu mot.