Design
Fiind un capitol mângâiat de un procent serios de subiectivism, da, îmi voi asuma, probabil, câteva comentarii amabile. Mă bucură faptul că nu seamănă cu nimic altceva și BMW își asumă controversa. Sunt din generația celor care a purtat uniformă.
Așa că, la nivel subconștient, am alergie la uniformitate, la comun. Cei de la BMW cred că redescoperă muzica disco, acel cocktail de funk–psihedelic soul și pop care părăsea Philadelphia la începutul anilor '70. Chiar dacă acest BMW M2 vine din Mexic, tot în cultura disco l-aș băga. M2 îmi lasă impresia unui widebody kit, mă trimite cu gândul la BMW E21 Turbo.
Pentru mine, un mare procent al frumuseții este generat de gradul de satisfacție descoperit în spatele volanului. Am mai spus-o, o voi mai repeta când și când. De exemplu, a doua generație Civic Type R, EP3 – cea bazată pe a șaptea generație Honda Civic, a fost vreun Miss? Ș
i doar pornind de la acest exemplu îmi permit luxul de a spune că acest G87 va fi o mașină de colecție peste 30 de ani. Și nu doar pentru performanțe, ci și pentru modul în care arată. Așa că ne găsim aici peste 30 de ani să vedem dacă am avut dreptate.
Deși BMW oferă cam aceeași mașină, dar în haine diferite. Mesajele sunt destul de bine individualizate, doar interiorul este în linii mari același.
Daca nu e tesla, e degeaba. Pentru IT-stul roman, bogat dar in acelasi timp sarac fara bani de curent, nu conteaza decat tesla. De preferat si incarcare gratuita pe viata, ca deh, e mai cu mot.