Interior

4.0

Facelift-ul a adus modificări foarte discrete, atât la exterior cât și la interior. Despre exterior voi vorbi mai încolo, așa că acum este momentul să trecem în revistă noutățile din habitaclu.

Primul lucru pe care îl observi este noul volan. Impropriu spus nou, pentru că germanii au modificat doar spița inferioară. În rest, avem aceleași butoane fizice, aceleași butoane M1/M2 și aceeași senzație plăcută când îl strângi în mâini. În standard, volanul vine îmbrăcat în piele Nappa, dar în cazul nostru a fost îmbrăcat în Alcantara.

Nu zic, un detaliu frumos și util pe circuit, dacă porți mănuși, dar, în rest, această Alcantara nu va avea viață lungă.

Apoi, BMW a mai redus din numărul butoanelor fizice, astfel că pentru mai orice trebuie să îți îndrepți atenția către sistemul multimedia. Partea bună este că butoanele de pe tunelul central au rămas la locul lor, sub o suprafață neagră cu finisaj lucios pe care, recunosc, nu o admir foarte tare.

Trecem apoi la scaune. După ce le-am experimentat la M3 Touring, știam la ce să mă aștept din partea acestor scaune M Carbon. Arată senzațional, dar o persoană mai corpolentă le va găsi incomode. De ce? Nu ai foarte mult loc pe șezut, intri și ieși greu din mașină, din cauza zonelor laterale foarte înălțate și tari, iar între picioare vei avea o bucată de carbon care îți va crea disconfort.

Dacă ești în căutarea unui BMW M spațios, atunci ar fi bine să începi cu M3. Adică, să nu mă înțelegi greșit, M2 are spații de depozitare generoase pentru segmentul său, atât în portiere cât și în tunelul central. Apoi, pasagerii din față se vor simți ca în cockpit-ul unei mașini de curse. Cei din spate? Nu vor fi deloc fericiți dacă au o înălțime peste 1.70, hai 1.75 metri.

Și mai e și viteza "melcului" cu care culisează, electric, scaunele. Partea bună este că portierele au o deschidere destul de largă, astfel că accesul pe locurile din spate se face ușor.

Rămânem la capitolul spațiu și vorbim despre portbagaj. El a rămas neschimbat, odată cu acest facelift, adică 390 de litri. Audi RS3 Sedan nu este foarte departe cu cei 321 de litri pe care ți-i pune la dispoziție, iar Mercedes-Benz CLE este cel mai generos din acest punct de vedere (421 de litri).

  • DanG, vineri, 14.11.2025 13:55

    De la un M ma astept sa arate bine si in prezent, si peste 20 si peste 40 de ani. Mie modelul asta imi displace de cand a aparut, nu imi pot imagina ca peste 10-20 de ani va fi un clasic. Poate avea toata tehnologia din lume daca arata cum arata.

  • ds, vineri, 14.11.2025 14:21

    Până acum nu țin minte să fi văzut pe undeva ca varianta cu cutie manuală să fie mai scumpă decăt cea automată.

  • Mihai, vineri, 14.11.2025 17:12

    Motorul te unge pe suflet si pe plamani. La aproape 100000 euro clar masina e pentru cocalarii "adevarati".

  • ^^^^, vineri, 14.11.2025 17:42

    n-ai tu treaba cu astea...

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 17:53

    @ds Câte manuale mai există astăzi, pe astfel de modele ?

  • ds, vineri, 14.11.2025 20:17

    @dan_grc Eh, uite că mai există. In primăvară, Ferrari tocmai a anunțat că, după zece ani de când au renunțat la cuti manuale, vor reveni la acestea pentru unele modele. Plăcerea de a conduce mașini sportive nu este doar să bagi piciorul in accelerație. Dacă înțelegi ce vreau să zic...

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 21:49

    Eu înțeleg, de aceea cele manuale sunt mai scumpe, pentru ca sunt foarte rare.

  • @dan_grc, vineri, 14.11.2025 21:57

    E mai scumpe pentru ca e clienti. Despre scaune: "Nu ai foarte mult loc pe șezut, intri și ieși greu din mașină, din cauza zonelor laterale foarte înălțate și tari, iar între picioare vei avea o bucată de carbon care îți va crea disconfort." Sa dai 100000 pe o masina cu scaune care arata bine dar sunt incomode, asta inseamna sa fii cu adevarat prost.

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 22:30

    Cu adevărat prost înseamnă de fapt să fii tu, du-te și te joacă pe configuratorul de la Geely, acolo găsești ce-ți place .

  • @dan_grc, vineri, 14.11.2025 23:50

    Cand dai 100000 pe o masina in care nu te poti simti confortabil, atunci chiar esti prost. Prost cu diploma si primesti si cutie manuala :)) Mai urmeaza si un test cu un copac si gata retardul. Cu 100000 configurez multe de la Geely net superioare si mult mai confortabile. Sa traiesti cu impresia in 2025 ca doar germanii fac masini, e o alta dovada mare de prostie. Dar tu esti posesor de BMW si asta zice totul. Atat poti.