
Interior
Facelift-ul a adus modificări foarte discrete, atât la exterior cât și la interior. Despre exterior voi vorbi mai încolo, așa că acum este momentul să trecem în revistă noutățile din habitaclu.
Primul lucru pe care îl observi este noul volan. Impropriu spus nou, pentru că germanii au modificat doar spița inferioară. În rest, avem aceleași butoane fizice, aceleași butoane M1/M2 și aceeași senzație plăcută când îl strângi în mâini. În standard, volanul vine îmbrăcat în piele Nappa, dar în cazul nostru a fost îmbrăcat în Alcantara.
Nu zic, un detaliu frumos și util pe circuit, dacă porți mănuși, dar, în rest, această Alcantara nu va avea viață lungă.
Apoi, BMW a mai redus din numărul butoanelor fizice, astfel că pentru mai orice trebuie să îți îndrepți atenția către sistemul multimedia. Partea bună este că butoanele de pe tunelul central au rămas la locul lor, sub o suprafață neagră cu finisaj lucios pe care, recunosc, nu o admir foarte tare.
Trecem apoi la scaune. După ce le-am experimentat la M3 Touring, știam la ce să mă aștept din partea acestor scaune M Carbon. Arată senzațional, dar o persoană mai corpolentă le va găsi incomode. De ce? Nu ai foarte mult loc pe șezut, intri și ieși greu din mașină, din cauza zonelor laterale foarte înălțate și tari, iar între picioare vei avea o bucată de carbon care îți va crea disconfort.
Dacă ești în căutarea unui BMW M spațios, atunci ar fi bine să începi cu M3. Adică, să nu mă înțelegi greșit, M2 are spații de depozitare generoase pentru segmentul său, atât în portiere cât și în tunelul central. Apoi, pasagerii din față se vor simți ca în cockpit-ul unei mașini de curse. Cei din spate? Nu vor fi deloc fericiți dacă au o înălțime peste 1.70, hai 1.75 metri.
Și mai e și viteza "melcului" cu care culisează, electric, scaunele. Partea bună este că portierele au o deschidere destul de largă, astfel că accesul pe locurile din spate se face ușor.
Rămânem la capitolul spațiu și vorbim despre portbagaj. El a rămas neschimbat, odată cu acest facelift, adică 390 de litri. Audi RS3 Sedan nu este foarte departe cu cei 321 de litri pe care ți-i pune la dispoziție, iar Mercedes-Benz CLE este cel mai generos din acest punct de vedere (421 de litri).
De la un M ma astept sa arate bine si in prezent, si peste 20 si peste 40 de ani. Mie modelul asta imi displace de cand a aparut, nu imi pot imagina ca peste 10-20 de ani va fi un clasic. Poate avea toata tehnologia din lume daca arata cum arata.