Performante

4.5

Dacă bifezi transmisia automată cu 8 rapoarte, BMW M2 ajunge la 100 de km/h în fix 4 secunde (-0.1 secunde față de versiunea pre-facelift). Mai adaugi 0.2 secunde dacă vrei o cutie manuală de viteze.

De asemenea, bavarezii susțin că, în urma surplusului de putere, repriza 0-200 km/h este realizată cu 0.6 secunde mai rapid, adică în 12.9 secunde. Nu am avut unde să testăm asta, așadar trebuie să îi credem pe cuvânt.

Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, dar pachetul opțional M Driver o crește la 285 km/h.

Mulțumită tracțiunii integrale quattro, motorului de 2.5 litri, celor 400 de cai putere și transmisiei automate cu 7 rapoarte și dublu ambreiaj, Audi RS3 Sedan atinge 100 de km/h în 3.8 secunde. Viteza maximă este tot de 250 km/h.

Apoi, Mercedes-AMG CLE 53 Coupe are un sistem de propulsie mild-hybrid, care are la bază un motor de 3.0 litri. Ansamblul dezvoltă în total 449 CP, iar tracțiunea integrală 4Matic+ se asigură că ajungi la 100 de km/h în 4.2 secunde și la o viteză maximă de 250 km/h.

  • DanG, vineri, 14.11.2025 13:55

    De la un M ma astept sa arate bine si in prezent, si peste 20 si peste 40 de ani. Mie modelul asta imi displace de cand a aparut, nu imi pot imagina ca peste 10-20 de ani va fi un clasic. Poate avea toata tehnologia din lume daca arata cum arata.

  • ds, vineri, 14.11.2025 14:21

    Până acum nu țin minte să fi văzut pe undeva ca varianta cu cutie manuală să fie mai scumpă decăt cea automată.

  • Mihai, vineri, 14.11.2025 17:12

    Motorul te unge pe suflet si pe plamani. La aproape 100000 euro clar masina e pentru cocalarii "adevarati".

  • ^^^^, vineri, 14.11.2025 17:42

    n-ai tu treaba cu astea...

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 17:53

    @ds Câte manuale mai există astăzi, pe astfel de modele ?

  • ds, vineri, 14.11.2025 20:17

    @dan_grc Eh, uite că mai există. In primăvară, Ferrari tocmai a anunțat că, după zece ani de când au renunțat la cuti manuale, vor reveni la acestea pentru unele modele. Plăcerea de a conduce mașini sportive nu este doar să bagi piciorul in accelerație. Dacă înțelegi ce vreau să zic...

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 21:49

    Eu înțeleg, de aceea cele manuale sunt mai scumpe, pentru ca sunt foarte rare.

  • @dan_grc, vineri, 14.11.2025 21:57

    E mai scumpe pentru ca e clienti. Despre scaune: "Nu ai foarte mult loc pe șezut, intri și ieși greu din mașină, din cauza zonelor laterale foarte înălțate și tari, iar între picioare vei avea o bucată de carbon care îți va crea disconfort." Sa dai 100000 pe o masina cu scaune care arata bine dar sunt incomode, asta inseamna sa fii cu adevarat prost.

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 22:30

    Cu adevărat prost înseamnă de fapt să fii tu, du-te și te joacă pe configuratorul de la Geely, acolo găsești ce-ți place .

  • @dan_grc, vineri, 14.11.2025 23:50

    Cand dai 100000 pe o masina in care nu te poti simti confortabil, atunci chiar esti prost. Prost cu diploma si primesti si cutie manuala :)) Mai urmeaza si un test cu un copac si gata retardul. Cu 100000 configurez multe de la Geely net superioare si mult mai confortabile. Sa traiesti cu impresia in 2025 ca doar germanii fac masini, e o alta dovada mare de prostie. Dar tu esti posesor de BMW si asta zice totul. Atat poti.