Consum

4.0

Cât consumă un BMW M2 cu 480 de cai putere? Fișa tehnică spune că 9.6 litri/100 de km. În realitate, depinde de tine.

Normal că nu îl vei conduce ca acele doamne în etate, din Germania, care își vând mașinile second hand în România. Desigur, nu încurajez, sub nicio formă, nici un condus agresiv și periculos.

Așadar, trebuie să găsești o cale de mijloc pentru a te bucura, totuși, de mașină, în deplină siguranță, așa cum am făcut și eu. În aceste condiții, consumul urban a fost de 17.5 litri/100 de km, într-un București cu traficul său obișnuit din timpul săptămânii.

Trebuie să recunosc că nu am petrecut foarte mult timp în traficul sufocant, pentru că, până la urmă, nu acesta este mediul unde trebuie să experimentezi un BMW M2. Pe autostradă, cu pilotul automat setat la 130 km/h, consumul a fost de 9.7 litri/100 de km.

Apoi, traseul ales de mine a inclus multe porțiuni virajate, drumuri montate cu urcări și coborâri. La final, bordul mi-a indicat un consum de 11.2 litri/100 de km.

Pe cine punem alături de BMW M2 ca să avem termeni de comparație? Greu de spus. Aș forța un Audi RS3 Sedan, chiar dacă vorbim despre o caroserie de sedan și tracțiune integrală. Consumul declarat de producător este de 9.2 litri/100 de km.

Apoi, să spunem Mercedes-AMG CLE 53 4Matic+ Coupe? Chiar dacă este cu aproximativ 300 de milimetri mai lung decât M2. Germanii declară un consum mixt de 9.1 litri/100 de km.

  • DanG, vineri, 14.11.2025 13:55

    De la un M ma astept sa arate bine si in prezent, si peste 20 si peste 40 de ani. Mie modelul asta imi displace de cand a aparut, nu imi pot imagina ca peste 10-20 de ani va fi un clasic. Poate avea toata tehnologia din lume daca arata cum arata.

  • ds, vineri, 14.11.2025 14:21

    Până acum nu țin minte să fi văzut pe undeva ca varianta cu cutie manuală să fie mai scumpă decăt cea automată.

  • Mihai, vineri, 14.11.2025 17:12

    Motorul te unge pe suflet si pe plamani. La aproape 100000 euro clar masina e pentru cocalarii "adevarati".

  • ^^^^, vineri, 14.11.2025 17:42

    n-ai tu treaba cu astea...

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 17:53

    @ds Câte manuale mai există astăzi, pe astfel de modele ?

  • ds, vineri, 14.11.2025 20:17

    @dan_grc Eh, uite că mai există. In primăvară, Ferrari tocmai a anunțat că, după zece ani de când au renunțat la cuti manuale, vor reveni la acestea pentru unele modele. Plăcerea de a conduce mașini sportive nu este doar să bagi piciorul in accelerație. Dacă înțelegi ce vreau să zic...

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 21:49

    Eu înțeleg, de aceea cele manuale sunt mai scumpe, pentru ca sunt foarte rare.

  • @dan_grc, vineri, 14.11.2025 21:57

    E mai scumpe pentru ca e clienti. Despre scaune: "Nu ai foarte mult loc pe șezut, intri și ieși greu din mașină, din cauza zonelor laterale foarte înălțate și tari, iar între picioare vei avea o bucată de carbon care îți va crea disconfort." Sa dai 100000 pe o masina cu scaune care arata bine dar sunt incomode, asta inseamna sa fii cu adevarat prost.

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 22:30

    Cu adevărat prost înseamnă de fapt să fii tu, du-te și te joacă pe configuratorul de la Geely, acolo găsești ce-ți place .

  • @dan_grc, vineri, 14.11.2025 23:50

    Cand dai 100000 pe o masina in care nu te poti simti confortabil, atunci chiar esti prost. Prost cu diploma si primesti si cutie manuala :)) Mai urmeaza si un test cu un copac si gata retardul. Cu 100000 configurez multe de la Geely net superioare si mult mai confortabile. Sa traiesti cu impresia in 2025 ca doar germanii fac masini, e o alta dovada mare de prostie. Dar tu esti posesor de BMW si asta zice totul. Atat poti.