Design

4.5

BMW M2 este genul de mașină care fie îți place, fie îți displace. Nu există cale de mijloc. La fel ca Seria 7, dacă mă întrebi pe mine.

Dacă ar fi să apreciezi ceva, ai putea să apreciezi faptul că M2 nu seamănă cu niciun alt model din portofoliu. Are propria personalitate. Și toate evazările pe care le are, te cam duc cu gândul la vechiul E21 Turbo.

Facelift-ul nu a schimbat foarte multe la capitolul estetic. Avem o semnătură luminoasă nouă pentru faruri, jante diferite și cele 4 terminații ale sistemului de evacuare care vin acum finisate în negru.

Dacă vrei ca mașina pe care ai dat aproape 100.000 de euro să iasă și mai tare în evidență, poți apela la multitudinea de accesorii M Performance. Cum este și cazul mașinii din imagini.

Primești multe accesorii din fibră de carbon, dar și un sistem de evacuare care va atrage toate privirile. Nu cred că mai trebuie să îți spun de ce. 

  • DanG, vineri, 14.11.2025 13:55

    De la un M ma astept sa arate bine si in prezent, si peste 20 si peste 40 de ani. Mie modelul asta imi displace de cand a aparut, nu imi pot imagina ca peste 10-20 de ani va fi un clasic. Poate avea toata tehnologia din lume daca arata cum arata.

  • ds, vineri, 14.11.2025 14:21

    Până acum nu țin minte să fi văzut pe undeva ca varianta cu cutie manuală să fie mai scumpă decăt cea automată.

  • Mihai, vineri, 14.11.2025 17:12

    Motorul te unge pe suflet si pe plamani. La aproape 100000 euro clar masina e pentru cocalarii "adevarati".

  • ^^^^, vineri, 14.11.2025 17:42

    n-ai tu treaba cu astea...

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 17:53

    @ds Câte manuale mai există astăzi, pe astfel de modele ?

  • ds, vineri, 14.11.2025 20:17

    @dan_grc Eh, uite că mai există. In primăvară, Ferrari tocmai a anunțat că, după zece ani de când au renunțat la cuti manuale, vor reveni la acestea pentru unele modele. Plăcerea de a conduce mașini sportive nu este doar să bagi piciorul in accelerație. Dacă înțelegi ce vreau să zic...

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 21:49

    Eu înțeleg, de aceea cele manuale sunt mai scumpe, pentru ca sunt foarte rare.

  • nsrei, sâmbătă, 15.11.2025 09:09

    Doar vreo 3 geely Cu motor de 1.5 Deci automat BMW u asta face cat 2 geely unde mai pui tehnologia. Prețul e corect 100 de mii. Daca as avea banii mi as lua audi Rs3. Fiindca are și quattro

  • @nsrei, sâmbătă, 15.11.2025 09:22

    Iti dai seama cat de prost esti cand poti lua 3 masini cu motor de 1,5, mai confortabile si bune, decat un rahat de Bemveu cu care cel mai probabil ajungi in pom pentru ca te crezi sofer profesionist, doar pentru ca ai semnul BMW pe chestia cu 4 roti? https://www.bbc.co.uk/news/uk-scotland-north-east-orkney-shetland-40239879 https://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1545493 https://www.carmag.co.za/videos/new-bmw-m2-crashes-into-cape-town-dealership-parking-bay/ Doar cateva exemple de prosti... Esteti multi.

  • Adrian, sâmbătă, 15.11.2025 09:59

    Scaunele alea chiar sunt incomode în viața de zi de zi. Nu sunt recomandate decât dacă mergi des cu mașina pe circuit. Vedeți grupurile unde oamenii întreabă dacă să configureze mașina cu sau fără și răspund mulți ca regretă ca le-au pus. Comparația cu CLE este pentru M4 sau M440i. Ușile sunt incomode rău - lungi, pentru a permite accesul facil în spate și pentru un design mai frumos dar incomode în parcare. Sfat - luați un 340i, costa tot cam atât, este puternică, are 4 uși și are tot 6 cilindri

  • dan_grc, sâmbătă, 15.11.2025 12:22

    Adrian, 340i se vinde mult mai bine față de M2, deci clienții știu bine ce aleg, acest model este doar o prezentare mai extremă, evident ca-i incomod și nu este mașină de zi cu zi .