Siguranta

4.5

Actuala generație BMW Seria 2 Gran Coupe nu a fost testată de Euro NCAP. Pe mâna belgienilor a ajuns, însă, Seria 1 (adică aceeași platformă).

Punctajul de 4 stele pe care l-a primit în urma testelor de impact se traduce în felul următor: 78% protecție pentru adulți, 84% protecție pentru copii, 85% protecție pentru pietoni și bicicliști, iar eficiența sistemelor de siguranță oferite în standard a fost notată cu 80%.

  • MarS, vineri, 24.10.2025 12:15

    deci de ce ai da 64k pe asa ceva cand noul ix3 e tot cam atata??? sau S3 cum zice si articolul ... + e si cam urata

  • dan_grc, vineri, 24.10.2025 12:50

    Un mare NU pentru acest model, în orice variantă, aspect de sedan cu tracțiune față, la preț de seria 3 aproape, sper sa renunțe în viitor la modelul ăsta.

  • Matei_cel_nou, vineri, 24.10.2025 13:26

    Mă mir că n-au primit un telefon de la avocații Ford, că prea s-au inspirat de la Focus. Serie 1, și prin extensie, Serie 2 au trecut la tracțiune pentru ca numai așa puteau concura cu modelele care oferă mult mai mult spațiu interior, de exemplu A3. Propulsia are avantajele ei dat și un dezavantaj major: motorul plasat longitudinal și tunel de transmisie, ceea ce e un compromis major la o compactă care mai trebuie să aibă și portbagaj încăpător. Din fericire electricele rezolvă și problema asta.

  • Andrei, vineri, 24.10.2025 16:06

    Un BMW doar cu numele, nu are nici o legatura cu vechia Serie 2, unul din modelele cele mai reusite si care pastra greutatea la un nivel scazut, fata de restul modelelor. Decat un BMW cu tractiune fata, mai bine un Golf, fac acelasi lucru. In plus, Golf-ul nu este urat.