
Tinuta de drum
Deși poartă (nu chiar pe nedrept) emblema M, M235 xDrive nu este la fel de agil ca un model M pur-sânge. Nici nu are caracterul unuia. Pe de altă parte, cu toate sistemele în modul de rulare Comfort, este neașteptat de cuminte și de potrivit pentru o mașină de zi cu zi.
Sistemul de tracțiune integrală, standard, oferă o aderență excelentă și stabilitate pe viraje. Șasiul este bine calibrat, astfel că ruliul este redus la minim, ceea ce înseamnă că mașina se așază foarte bine pe drum. Totuși, nu uita că vorbim despre o platformă nativă cu roți motrice față care are limitele ei. Limite care conduc la anumite compromisuri.
Direcția nu oferă mult feedback, iar pedala de frână nu prea comunică cu cel de la volan, lucruri care afectează puțin încrederea pe care o ai atunci când vrei să adopți un stil de condus mai sportiv.
Deși suspensia M adaptivă este oferită în standard, mașina este rigidă și destul de zgomotoasă atunci când asfaltul nu este ca în palmă sau atunci când treci peste denivelări mai pronunțate, inclusiv peste linii de tramvai.
deci de ce ai da 64k pe asa ceva cand noul ix3 e tot cam atata??? sau S3 cum zice si articolul ... + e si cam urata