Tinuta de drum

4.5

Deși poartă (nu chiar pe nedrept) emblema M, M235 xDrive nu este la fel de agil ca un model M pur-sânge. Nici nu are caracterul unuia. Pe de altă parte, cu toate sistemele în modul de rulare Comfort, este neașteptat de cuminte și de potrivit pentru o mașină de zi cu zi.

Sistemul de tracțiune integrală, standard, oferă o aderență excelentă și stabilitate pe viraje. Șasiul este bine calibrat, astfel că ruliul este redus la minim, ceea ce înseamnă că mașina se așază foarte bine pe drum. Totuși, nu uita că vorbim despre o platformă nativă cu roți motrice față care are limitele ei. Limite care conduc la anumite compromisuri.

Direcția nu oferă mult feedback, iar pedala de frână nu prea comunică cu cel de la volan, lucruri care afectează puțin încrederea pe care o ai atunci când vrei să adopți un stil de condus mai sportiv.

Deși suspensia M adaptivă este oferită în standard, mașina este rigidă și destul de zgomotoasă atunci când asfaltul nu este ca în palmă sau atunci când treci peste denivelări mai pronunțate, inclusiv peste linii de tramvai.

  • MarS, vineri, 24.10.2025 12:15

    deci de ce ai da 64k pe asa ceva cand noul ix3 e tot cam atata??? sau S3 cum zice si articolul ... + e si cam urata

  • dan_grc, vineri, 24.10.2025 12:50

    Un mare NU pentru acest model, în orice variantă, aspect de sedan cu tracțiune față, la preț de seria 3 aproape, sper sa renunțe în viitor la modelul ăsta.

  • Matei_cel_nou, vineri, 24.10.2025 13:26

    Mă mir că n-au primit un telefon de la avocații Ford, că prea s-au inspirat de la Focus. Serie 1, și prin extensie, Serie 2 au trecut la tracțiune pentru ca numai așa puteau concura cu modelele care oferă mult mai mult spațiu interior, de exemplu A3. Propulsia are avantajele ei dat și un dezavantaj major: motorul plasat longitudinal și tunel de transmisie, ceea ce e un compromis major la o compactă care mai trebuie să aibă și portbagaj încăpător. Din fericire electricele rezolvă și problema asta.

  • Andrei, vineri, 24.10.2025 16:06

    Un BMW doar cu numele, nu are nici o legatura cu vechia Serie 2, unul din modelele cele mai reusite si care pastra greutatea la un nivel scazut, fata de restul modelelor. Decat un BMW cu tractiune fata, mai bine un Golf, fac acelasi lucru. In plus, Golf-ul nu este urat.