Calitate / Pret

4.0

Tot acest „festin” tehnologic, combinat cu performanțe și calitate nu avea cum să nu aibă un preț pe măsură. Calculele încep de la 99.000 de euro, adică aproape 4.000 de euro mai mult decât pentru versiunea M3 Competition sedan.

Însă, lucrurile de complică de aici. Modelul testat de noi a avut ceva opționale bifate, precum: Interiorul din piele roșie Merino (2.614 euro), scaunele M carbon (5.125 euro), pachetul Innovation (3.806 euro), pachetul Sofer M (2.511 euro), ornamentele de carbon din interior (1.281 euro), jantele de 20 de inch (974 euro) si multe altele. Totalul? 122.410 euro.

Prețul unui Audi RS4 Avant este ceva mai accesibil, pornind de la 89.300 de euro, în timp ce Mercedes-AMG C 63 S E Performance T-Modell pornește de la 112.230 de euro.

  • Snow, marţi, 09.07.2024 12:16

    Interesant articol pt. un model deosebit ! Rigiditatea usor deranjanta a masinii ar putea sa se datoreze - partial - unor cauciucuri Run Flat care au devenit dotare standard pt multe automobile. Cauciucuri non Run Flat ar putea aduce vehiculul in parametri de comfort, atunci cand setarea corespunzatoare e activata.

  • Vali, marţi, 09.07.2024 16:42

    Asta da masina de familie... Daca vrei sa iti vomite copilul si nu stii cum sa faci, il iei la o plimbare. Despre pret, greu de comentat...

  • Ghiorghi, marţi, 09.07.2024 20:27

    Cui se adreseaza masina? Tineri . . . Pai unde gasesti tu tineri cu asa o suma de bani care reprezinta pretul de achizitie???? Lasam la o parte pe aia care umbla "pușcați" prin cluburi de fițe, majoritatea locuiesc cu parintii pana dupa 35 de ani, de munca nici nu mai vorbesc Ziaristi de 2 lei

  • Snow, marţi, 23.07.2024 11:21

    Masina zace -busita rau- in curte la BMW Filaret. Se spune ca un 'jurnalist auto' a comis-o. 40.000 + Euro dauna. Ocazie sa-i verific cauciucurile. Non run-flat. Michelin Pilot Sport Cup 2.

  • Snow, marţi, 30.07.2024 22:46

    Am închiriat azi un M3 Touring din asta si am mers cu el prin sudul Germaniei. Motorul trage ca un apucat dar masina are 2 plase de siguranta: tractiunea integrala care pune permanent puterea in siguranta pe sosea si ESP-ul. Directia minunata iar franele … exceptionale. Ocazie sa vad si limitarea care intra la 255 km/ora (afisat) mult mai jos decat alte eM-uri cu care am mers. Suspensia incredibila. Masina pare compacta si usoara. Extrem de usor de condus. Bordul/ecranul nesfarsit … penibil. Scaune standard foarte bune ! Infinite setari care necesita studiu individual. Consum … 19,5 l/100 km.