Interior

5.0

De la început trebuie să vă spun că ador faptul că BMW a decis să se îndepărteze de culorile clasice atribuite producătorilor germani. Știți foarte bine despre ce vorbesc. Pentru o perioadă foarte lungă de timp, am avut impresia că doar negru, gri și alb există în vocabularul german.

Nu și în modelele recente. Așa cum puteți vedea, interiorul acestui model de presă a fost îmbrăcat în piele roșie, care mi s-a părut că se potrivește de minune. E altceva. E impunător, vibrant și ieșit din comun. Iar dacă nu vrei roșu, ai și alte combinații la dispoziție.

Finisajele sunt și ele de top, fără „greierași”, greșeli pe parte de aliniere sau orice fel de scârțâit la care te-ai putea gândi. Iar folosirea fibrei de carbon pe toate zonele posibile nu mai pare atât de nelalocul ei, cum e într-un Seria 3.

Aici trebuie să menționez scaunele tip scoică: trebuie să vă spun că ar fi bine să fiți sinceri cu voi înșivă în momentul în care vă configurați această mașină. Dacă sunteți un pic (mai mult) supraponderali, poate ar fi mai bine să alegeți scaunele standard.

Deși aceste scaune tip scoică arată foarte bine (mai ales cu spătarul făcut exclusiv din fibră de carbon), ele au și destule dezavantaje. Pentru persoanele cu un posterior ceva mai generos, vei observa imediat că nu ai foarte mult loc pe șezut. Accesul este greoi din cauza zonelor laterale foarte ridicate, iar bucata de carbon dintre picioare va face anumite părți ale corpului tău să protesteze vehement.

Orice scaun ai alege, la interior ai parte de același bord cu două ecrane uriașe unite într-o singură unitate curbată, același volan M cu celebrele butoane M1 și M2 și același schimbător M care emulează funcțiile unui schimbător manual.

Spațiul este fix același pe care îl vei găsi și într-un Seria 3 Touring. Cei din față nu vor avea probleme, dar cei de pe locurile din spate s-ar putea să nu aibă foarte mult loc la dispoziție, mai ales dacă au peste 1.8 metri înălțime. Portbagajul este cel care definește un M3 Touring, iar spațiul de aici este de 500 de litri fix. Cu doar 20 de litri mai mult decât pe sedan. Dacă rabatezi bancheta spate, ajungi la 1.510 litri în total. Poate părea puțin, dar cam aici e limita segmentului. Audi RS4 Avant, de exemplu, are 505 litri la dispoziție în portbagaj.

  • Snow, marţi, 09.07.2024 12:16

    Interesant articol pt. un model deosebit ! Rigiditatea usor deranjanta a masinii ar putea sa se datoreze - partial - unor cauciucuri Run Flat care au devenit dotare standard pt multe automobile. Cauciucuri non Run Flat ar putea aduce vehiculul in parametri de comfort, atunci cand setarea corespunzatoare e activata.

  • Vali, marţi, 09.07.2024 16:42

    Asta da masina de familie... Daca vrei sa iti vomite copilul si nu stii cum sa faci, il iei la o plimbare. Despre pret, greu de comentat...

  • Ghiorghi, marţi, 09.07.2024 20:27

    Cui se adreseaza masina? Tineri . . . Pai unde gasesti tu tineri cu asa o suma de bani care reprezinta pretul de achizitie???? Lasam la o parte pe aia care umbla "pușcați" prin cluburi de fițe, majoritatea locuiesc cu parintii pana dupa 35 de ani, de munca nici nu mai vorbesc Ziaristi de 2 lei

  • Snow, marţi, 23.07.2024 11:21

    Masina zace -busita rau- in curte la BMW Filaret. Se spune ca un 'jurnalist auto' a comis-o. 40.000 + Euro dauna. Ocazie sa-i verific cauciucurile. Non run-flat. Michelin Pilot Sport Cup 2.

  • Snow, marţi, 30.07.2024 22:46

    Am închiriat azi un M3 Touring din asta si am mers cu el prin sudul Germaniei. Motorul trage ca un apucat dar masina are 2 plase de siguranta: tractiunea integrala care pune permanent puterea in siguranta pe sosea si ESP-ul. Directia minunata iar franele … exceptionale. Ocazie sa vad si limitarea care intra la 255 km/ora (afisat) mult mai jos decat alte eM-uri cu care am mers. Suspensia incredibila. Masina pare compacta si usoara. Extrem de usor de condus. Bordul/ecranul nesfarsit … penibil. Scaune standard foarte bune ! Infinite setari care necesita studiu individual. Consum … 19,5 l/100 km.