Tehnologie
Lăsând la o parte tehnologiile pe care le vei regăsi și pe un Seria 3 Touring, ne vom axa pe lucrurile pe care le găsești doar pe un M3. De exemplu, farurile BMW Laserlight sunt, probabil, cele mai puternice din industrie, dar acestea pot fi configurate și pe un BMW M340i Touring. Însă, modurile configurabile de condus M1 și M2, nu vor fi disponibile și acolo.
Acestea pot fi setate din sistemul multimedia al mașinii, iar rolul lor este să îți ușureze ție utilizarea mașinii la potențial maxim. Așa cum poate bine știți, modelele M au acum o sumedenie de funcții configurabile. Poți seta cât de sensibilă să fie accelerația, cât de rigidă să fie suspensia și așa mai departe. Alegerea fiecărui astfel de parametru poate dura ceva timp. Cu butoanele M1 și M2 de pe volan, nu ai nevoie să treci prin acest proces tot timpul.
Salvezi, de exemplu, cea mai brutală configurație pe butonul M1 și tot ce trebuie să faci, când ai nevoie de ea, este să apeși pe acesta. Mașina se adaptează instantaneu. În același timp, butonul M2 poate fi rezervat pentru cel mai confortabil mod de rulare.
Apoi avem BMW M Laptimer, un asistent virtual care îți permite să salvezi turele de circuit pentru a le evalua ulterior, să vezi unde poți economisi câteva milisecunde. El poate înregistra cel mai bun timp pe tur și îți poate afișa pe head-up display ecartul față de timpul de referință (fie că este cu plus sau cu minus).
Apoi, prin aplicația BMW M ai acces la o vizualizare bird's eye a hărţii circuitului, o comparație a timpului pe tur, date de la senzorii mașinii. Factori precum viteza, turația motorului și poziția acceleratorului și grafice care arată valorile de accelerație laterale și longitudinale atinse.
Ah, și avem și Drift Analyzer, alt sistem care analizează o serie de factori atunci când faci drifturi și, la sfârșit, îți dă și o notă. Se pare că cei de la BMW nu au uitat de anumite lucruri care le-au adus atât de multă faimă în trecut.
Interesant articol pt. un model deosebit ! Rigiditatea usor deranjanta a masinii ar putea sa se datoreze - partial - unor cauciucuri Run Flat care au devenit dotare standard pt multe automobile. Cauciucuri non Run Flat ar putea aduce vehiculul in parametri de comfort, atunci cand setarea corespunzatoare e activata.