Design
Deja faptul că modelele M3 și M4 vin cu altfel de grile în partea frontală nu mai e un sacrilegiu atât de mare. Îmi și aduc aminte primele zile de la lansare. Sângele a curs valuri pe internet. Fanii se sacrificau de groaza designului nou, iar injuriile nu au contenit.
Apoi... Liniște. Astăzi, pare că designul modelelor bavareze a devenit chiar îndrăgit. Cert este că M3 are personalitate. Multă. Iar în versiunea Touring e parcă și mai frumos. Zona din spate, aripile evazate și modul în care se așează caroseria de mașină de familie peste roțile posterioare dau dependență. M-as putea uita la mașina asta zile întregi.
Avem și o paletă de culori demnă de invidiat, cu aproape orice culoare ți-ai putea dori. Acest model a fost vopsit în Roșu Aventurine metalic și a atras priviri peste tot unde am mers. Poate era culoarea, poate erau cele patru țevi de evacuare negre din bara din spate. Nu voi ști niciodată ce anume a atras privirile tuturor, dar știu că m-am simțit invidiat de multă lume cât am condus această bestie.
Interesant articol pt. un model deosebit ! Rigiditatea usor deranjanta a masinii ar putea sa se datoreze - partial - unor cauciucuri Run Flat care au devenit dotare standard pt multe automobile. Cauciucuri non Run Flat ar putea aduce vehiculul in parametri de comfort, atunci cand setarea corespunzatoare e activata.