Interior
Așa cum e normal, M550i xDrive își pune baza pe versiunile clasice ale lui Seria 5 și construiește de acolo un interior care amestecă interesant aplecarea sportivă a mașinii cu tușe elegante și de confort.
Pentru că are rolul complicat de a trage cât poate de mult din ambele zone din care face parte, M550i xDrive nu este un extremist, ci încearcă să suprapună o personalitate peste cealaltă pentru a atrage clienți din toate părțile.
Exceptând display-ul central de 10.25 inch și sistemul grafic oferit de acesta, M550i - ca Seria 5 în general, de altfel - nu reprezintă o bornă a originalității și nu schimbă radical ceea ce știai deja despre modelul german. Poți însă să fii sigur că nivelul calității fiecărui material pe care-l vei regăsi la bord este vârf absolut în aria sa de acoperire. Iar atenția la detalii și asamblarea sunt, din nou, elemente pe care BMW nu le-a pus la cură de economisire.
Volanul M Sport este modificat, coroana e mai groasă și pare că are overgrip, ca rachetele de tenis, având talentul de a nu-ți aluneca din mâini indiferent de manevrele pe care le faci dacă știi să le menții corect. Scaunele oferă îndeajuns de mult suport lateral, însă sunt mai degrabă fotolii sport decât scaune sport, soluție pe care o vom vedea probabil pe M5. Ceea ce nu e neapărat rău, pentru că abordarea e corectă pentru o mașină care are darul de înghiți mulți kilometri dintr-o bucată.
În rest, modificările sunt minime. Apar sigle M, praguri noi, pedalier din aluminiu și combinații de materiale pe care altfel nu le poți comanda pe un Seria 5 "normal". Portbagajul rămâne unul de familie, capacitatea de 530 de litri garantând îndeajuns de mult spațiu pentru o familie de patru membri care nu se dă deoparte când vine vorba să cânte la V8 pe serpentine.
Din cate stiu eu, la vanzare putem gasi atat 225xe iPerformance cat si X5 xDrive40e iPerformance