Performante
Fiind o motorizare medie în linia de unități pe benzină oferite de BMW, 220i nu este nici melc fără plafon, nici vreo rachetă sol-sol trimisă pe Pământ ca să te scoată din viața plină de plictis de până acum și să-ți toarne supersânge în vene. Este, însă, o mașină care-și mișcă fizicul îndeajuns de bine încât să danseze la nevoie pe viraje și să-ți ofere senzații dinamice decente sub cerul liber.
Cifrele oficiale arată 7.7 secunde pentru 0-100 km/h și o viteză maximă de 226 kilometri pe oră. Și pentru că o parte din testul nostru a avut loc în Germania, am putut să testez parțial comportamentul la viteze ridicate al unei mașini care mi-a dat impresia că are resurse de putere chiar și la 160-170 de kilometri pe oră, atunci când apăsarea pedalei aduce un zvâc evident.
Din nou, la fel ca la capitolul consum, nu prea avem termeni de comparație. Putem lua ca repere relative Audi TT Roadster și SLC, deși cele două modele nu au patru locuri și sunt evident avantajate la nivelul masei totale: 7.3 secunde, respectiv 6.9 secunde pentru motorizările echivalente (1.8 TFSI de 180 CP, respectiv SLC2000, cu un 2.0 de 184 CP).
O intrebare putin off-topic: Unde anume au fost facute pozele ?