BMW Seria 2 Cabriolet

2.0 Benzina Turbo (220i) 184CP Aut8

Performante

4.0

Fiind o motorizare medie în linia de unități pe benzină oferite de BMW, 220i nu este nici melc fără plafon, nici vreo rachetă sol-sol trimisă pe Pământ ca să te scoată din viața plină de plictis de până acum și să-ți toarne supersânge în vene. Este, însă, o mașină care-și mișcă fizicul îndeajuns de bine încât să danseze la nevoie pe viraje și să-ți ofere senzații dinamice decente sub cerul liber.

Cifrele oficiale arată 7.7 secunde pentru 0-100 km/h și o viteză maximă de 226 kilometri pe oră. Și pentru că o parte din testul nostru a avut loc în Germania, am putut să testez parțial comportamentul la viteze ridicate al unei mașini care mi-a dat impresia că are resurse de putere chiar și la 160-170 de kilometri pe oră, atunci când apăsarea pedalei aduce un zvâc evident. 

Din nou, la fel ca la capitolul consum, nu prea avem termeni de comparație. Putem lua ca repere relative Audi TT Roadster și SLC, deși cele două modele nu au patru locuri și sunt evident avantajate la nivelul masei totale: 7.3 secunde, respectiv 6.9 secunde pentru motorizările echivalente (1.8 TFSI de 180 CP, respectiv SLC2000, cu un 2.0 de 184 CP).

  • MAVERICK_SS, vineri, 26.08.2016 10:49

    O intrebare putin off-topic: Unde anume au fost facute pozele ?

  • mircea, vineri, 26.08.2016 11:03

    @Maverick_SS În sudul Germaniei și nordul Italiei.

  • G4.56, vineri, 26.08.2016 11:48

    O alta manipulare marca BMW. Pretul nesimtit nu ma mai mira deja. A devenit ceva natural pentru nemtii. Sunt in stare sa ceara pret si pe staniolul la ciocolata ( o fosta vb batraneasca ) . BMW 218I 136CP cabrio basic costa 33.840 € adica putin peste 34 mii daca adaugam si una din nuantele metalizate din paletarul de culori. In acest pret ofera cateva dotari destul de penibile pt o masina absolut premium si ca target si ca imagine. Suspensia spate Multi-link vine din varianta a doua de echipare ( adica cea prezentata in test ) care costa cu vreo 7 mii mai mult. De astfel Climatizarea Automata este optionala , mai dai 600 euro pe ea + packet multifunctional ajunge la vreo 2.000 euro ( asta daca vrei clima automata, daca nu stai cu A/C manual si te roade invidia pe vecinu cu Logan Prestige ca el are clima semi-automata in 10 mii euro, iar tu care ai cheltuit o avere pe primul tau BMW nu ai ) . Dar un lucru este cert: Va fii remiza la punti rigide spate :))))))) .

  • LR, vineri, 26.08.2016 13:05

    "Cabrioletele sunt mașini construite pentru anotimpul cald. Sau anotimpurile calde, în funcție de meridianul de pe care citești aceste rânduri." Mircea, nu înțeleg, ce treabă are meridianul cu anotimpul cu meridianul? Sigur nu are treabă cu latitudinea?

  • mircea, vineri, 26.08.2016 14:41

    @LR Ai dreptate. Am încercat să folosesc o deviație a expresiei "de pe alte meridiane" în sensul "din alte zone ale Pământului", dar am reformulat pentru claritate. Mulțumiri.

  • LR, vineri, 26.08.2016 14:45

    @Mircea Cu plăcere. Și altădată :)