Siguranta
Noul BMW Seria 4 a fost testat de cei de la Euro NCAP doar în versiunea coupe. Cu toate acestea, având în vedere că platforma tehnică este identică între cele două versiuni și echipările standard vin cu aceleași sisteme de siguranță activă, cei de la Euro NCAP spun că performanțele obținute de modelul în două uși se aplică și în cazul celui cu patru.
Astfel, BMW Seria 4 a primit un rating de cinci stele în cadrul testelor. Gradul de protecţie pentru pasagerii adulţi este de 97%, iar cel pentru copii este de 83%. Pentru utilizatorii vulnerabili ai traficului protecția a fost cotată la 93% iar sistemele de siguranță active cu 72%.
Bineînţeles, BMW oferă un set complet de airbaguri şi sisteme electronice de siguranţă activă şi pasivă. Printre ele se numără pilotul automat adaptiv care păstrează distanța față de mașina anterioară, asistentul pentru păstrarea benzii de mers, recunoașterea semnelor de circulație și frânarea automată de urgență.
Consum 6% la 130 kmh, suta in 7.6 secunde, o masina cum ar trebui sa fie toate masinile, nu grele de 2 tone cu consum de 8 la 130 la ora sau cu stecher. Apropo, unde sunt aia care ziceau ca nu se mai fabrica diesel?