Calitate / Pret
Dacă vrei să îți cumperi un BMW Seria 4 Gran Coupe în România, e bine să știi că cea mai accesibilă versiune va fi 420i. Aceasta are un preț de pornire de la 48.000 de euro. Dacă vrei versiunea 420d xDrive Gran Coupe, precum cea testată de noi, te uiți la cel puțin 53.500 de euro cum zboară din cont.
Sigur, acesta e doar începutul, pentru că modelele premium sunt cunoscute pentru listele aproape inepuizabile de dotări opțional disponibile. Astfel, exemplarul nostru de test aici de față purta un preț total de aproape 73.200 de euro. De ce? Pentru că era aproape complet dotat.
Printre opțiunile mai scumpe vei regăsi pachetul M Sport (3.800 euro) de exemplu. Acesta aduce o suspensie mai rigidă și mai joasă cu un centimetru, un sistem de frânare mai potent, un design mai agresiv precum și posibilitatea de a-ți vopsi etrierele roșii, printre altele.
Tot pentru 3.800 de euro s-a adăugat și pachetul Innovation listei de opțiuni, care include faruri cu tehnologie laser, head-up display și controlul prin gesturi, printre altele. Pachetul Business Class a mai costat 2.000 de euro în plus, pentru acces fără cheie în mașină, scaune reglabile cu memorie și încălzire sau suport lombar. Pielea Vernasca albă a costat 1.500 de euro iar vopseaua Gri Brooklyn încă aproape 1.000 de euro.
Comparativ, Audi A5 Sportback are prețuri ce pornesc de la 42.400 de euro. Pentru versiunea 40 TDI quattro S Line însă va trebui să plătești minim 53.500 de euro.
Consum 6% la 130 kmh, suta in 7.6 secunde, o masina cum ar trebui sa fie toate masinile, nu grele de 2 tone cu consum de 8 la 130 la ora sau cu stecher. Apropo, unde sunt aia care ziceau ca nu se mai fabrica diesel?