Design
Faceliftul nu a schimbat foarte multe la Seria 4 Gran Coupe și nici nu l-a diferențiat mai bine de Seria 3. Din fericire, au apărut niște culori de caroserie noi, ceva mai „turbate”, care atrag atenția publicului. Este și cazul acestui albastru Snapper Rocks, pe care unii l-au iubit, iar alții l-au detestat. Cert este că a atras atenția tuturor.
A venit la pachet cu un set de jante de aliaj, cu o dimensiune de 19 inch, bicolore Gri Orbit, semnate de divizia M. Profilul îți sugerează mai bine că ai în față un Seria 4 Gran Coupe, mai ales că păstrează numele pe ultimul rând de geamuri laterale. Posteriorul este dominat de blocuri optice cu iluminare LED, atrăgătoare pe timp de noapte.
Una peste alta, chiar dacă nu este un model separat foarte bine de Seria 3, Seria 4 Gran Coupe are câteva elemente de design care s-ar putea să le facă cu ochiul clienților mai tineri.
Probabil cel mai frumos BMW (și sigur cel mai practic - v. hayon) pentru bavarezofilii *normalos*. Deși categorisirile devin relative cînd aflăm din text prețul modelului TESTAT (65.600 € și nu 48.600, cît apare-n caseta de sus.) Nu l-am condus, da-l cred pe Bogdan că-i cu ceva peste Seria 3 la ținuta de drum -- și probabil peste A5 Quattro (cam subvirator la limită după mine.) (n.b.: Bravos pt descrierea nuanțată a reacțiilor sistemului X-Drive, chiar dacă-i realmente utilă doar pentru cei care dorm în curte fiindcă-i dau banii afară din casă. :-)) În rest, rămâne cum am stabilit :-) cu diferențele babane dintre consumul real și cel oficial, fie și după noul standard WLTP.