Design
Întrucât avem în față o versiune facelift, modificările estetice pregătite de constructorul german nu au fost unele majore. În partea din față, X1 facelift se diferențiază de vechea versiune mulțumită farurilor adaptive full-LED (disponibile opțional), a grilei cu design restilizat și a prizelor de aer modificate. De asemenea, designerii au mutat și luminile de ceață.
Pe oglinzile laterale au fost atent ascunse lumini de întâmpinare care proiectează pe asfalt denumirea modelului. În partea din spate, designerii propun stopuri cu LED cu design nou, un difuzor vopsit parțial în culoarea caroseriei și un sistem de evacuare cu terminații cu diametrul de 90 de milimetri (vechea versiune oferea terminații cu diametrul de 70 de mm). Tot pe lista noutăților apar și o serie de jante cu diametrul de 18 inch (standard pe versiunea M Sport) și 19 inch, dar și trei culori noi pentru caroserie: Jucaro Beige, Misano Blue și Storm Bay.
În continuare, X1 facelift rămâne un SUV preparat după rețeta fraților mai mari, o rețetă care dă roade și care generează vânzări consistente în drepul segmentelor în care activează acestea.
L-am condus, destul de mult. Nu merita, nu este un BMW adevarat. Nu se conduce ca unul (este o tractiune fata in conditii normale), suspensia standard este foarte rigida, incomptibila cu segmentul premium, iar cea sport este ridicol de rigida. Directia nu se ridica la nivelul uneia cu tractiune spate.Masina este destul de grea si se simte in inertie si acceleratie. Sunetul produs de motor este dezamagitor, iar bordul e deja invechit. Altfel e spatios pentru ca are motor transversal si se poate configura foarte bine. Prefer oricand un Tiguan.