Consum
Nu știu cum să o spun ca să nu vă sperii. Pe voi, pe cititori. Pentru că pe clienți nu-i va speria valoarea de 25 de litri/100 km înregistrată pe circuit. Prin București, dacă mergi liniștit, în modul eficient, o să ieși chiar bine: aproximativ 19 litri/100 de kilometri. E drept, o să te ajute mult și insistentul sistem start-stop, care o să oprească motorul pe nesimțite. Rafinamentul său este exemplar.
În fișa oficială, BMW promite o medie de consum de 10.5 litri/100 de kilometri. Dar cine o să-i verifice? Dacă ne uităm în segment, vedem că și ceilalți rivali promit valori la fel de utopice: Alfa Romeo Stelvio anunță doar 9.8 litri/100 de kilometri, însă Mercedes-AMG GLC63 S nu se zgârcește și anunță 12.9 litri/100 de kilometri. Nu am uitat nici de Jaguar F-Pace SVR, care promite 11.9 litri/100 de km, dar are cu 40 de cai putere în plus.
O masina sportiva si frumoasa. Este foarte buna pentru cei care vor un SUV foarte performant, cu accelerari fulminante si lux. Este scump, dar cei cu multi bani, bogati, nu se vor uita nici la pret, nici la consum. Arata foarte agresiv masina. Materialele foarte bune sunt foarte importante intr-o masina premium. In Romania acest SUV nu-si are locul. Nu vei putea sa mergi rapid. In Germania, acest SUV este un monstru. Am mai vazut pe strada si Lamborghini Urus, dar aceste masini super-performante nu-si au locul aici. Pentru Romania, daca chiar vrei un SUV destul de performant, este buna o Skoda Kodiaq vRS. Acest BMW X3 M competition este facut pentru accelerari fulminante. O masina foarte performanta. Skoda Kodiaq vRS este o masina sportiva si performanta, dar nu este ca acest X3 M X3 M este o masina brutala si agresiva. Kodiaq vRS este si ea o masina sportiva si destul de performanta, dar nu este atat de brutala cum este acest X3 M. Este mai prentru Romania. Nu are accelerari atat de bruste. X3 M este facut pentru Germania. Acolo poti sa mergi su cu 200 km/h. X3 M este prea brutal pentru Romania.