Siguranta
La acest capitol, mașina aceasta este mai sensibilă decât un BMW X3 convențional. De ce? Pentru că cel de la volan s-ar putea să uite uneori de legile fizicii sau de legile rutiere. Prin urmare, BMW s-a asigurat că există sisteme care să vegheze la siguranța lui.
Pe BMW X3 M Competition găsești frânare automată în situații de urgență cu posibilitatea recunoașterii pietonilor, păstrarea benzii de mers și un pilot adaptiv care îți permite să rulezi fără griji pe autostradă. E suficient să mai atingi volanul din când în când. Practic, o rulare autonomă de nivel 2.
Versiunea convențională a fost testată de EuroNCAP în 2017 și a primit cinci stele. SUV-ul german a fost catalogat cu 93 de procente pentru protecția adulților, 84% pentru protecția copiilor și 70% pentru cea a pietonilor.
O masina sportiva si frumoasa. Este foarte buna pentru cei care vor un SUV foarte performant, cu accelerari fulminante si lux. Este scump, dar cei cu multi bani, bogati, nu se vor uita nici la pret, nici la consum. Arata foarte agresiv masina. Materialele foarte bune sunt foarte importante intr-o masina premium. In Romania acest SUV nu-si are locul. Nu vei putea sa mergi rapid. In Germania, acest SUV este un monstru. Am mai vazut pe strada si Lamborghini Urus, dar aceste masini super-performante nu-si au locul aici. Pentru Romania, daca chiar vrei un SUV destul de performant, este buna o Skoda Kodiaq vRS. Acest BMW X3 M competition este facut pentru accelerari fulminante. O masina foarte performanta. Skoda Kodiaq vRS este o masina sportiva si performanta, dar nu este ca acest X3 M X3 M este o masina brutala si agresiva. Kodiaq vRS este si ea o masina sportiva si destul de performanta, dar nu este atat de brutala cum este acest X3 M. Este mai prentru Romania. Nu are accelerari atat de bruste. X3 M este facut pentru Germania. Acolo poti sa mergi su cu 200 km/h. X3 M este prea brutal pentru Romania.