Tehnologie
BMW X3 beneficia deja de un transplant tehnologic preluat de la frații mai mari, Seria 5 și Seria 7.
În spatele volanului apare un instrumentar de bord digital, cu multe informații, uneori aglomerate, care necesită acomodare în citire. Ecranul central, amplasat în mijlocul planșei de bord, are o dimensiune de 10 inch și are și o funcție tactilă. Rămâne însă operabil și cu ajutorul butoanelor de pe consola centrală.
Noua interfață oferă un acces extrem de facil și intuitiv la informații din trafic, despre vreme sau despre cele mai importante știri ale momentului. Practic, am putut să fac revista presei românești din mașină. Există, așadar, conexiune la internet și posibilitatea de a-i conecta și pe ceilalți pasageri.
A devenit un gest reflex să încerci să ajustezi volumul prin mișcarea mâinilor atunci când te afli într-un BMW de nouă generație. Din fericire, chiar și X3 M Competition beneficiază de recunoașterea gesturilor. Așa că poți ajusta volumul sau poți schimba melodia și postul de radio prin gesturi.
Cert este că, la cât de mult o să dai din mâini pe circuit, s-ar putea să tot schimbi postul de radio.
Lista dotărilor de confort mai include scaune încălzite, volan încălzit, scaune față reglabile electric, climatizare automată, faruri full LED, iluminare inteligentă pe timp de noapte și un Head-Up Display uriaș. Nu am văzut nicăieri o asemenea generozitate în proiecția informațiilor pe ecran.
O masina sportiva si frumoasa. Este foarte buna pentru cei care vor un SUV foarte performant, cu accelerari fulminante si lux. Este scump, dar cei cu multi bani, bogati, nu se vor uita nici la pret, nici la consum. Arata foarte agresiv masina. Materialele foarte bune sunt foarte importante intr-o masina premium. In Romania acest SUV nu-si are locul. Nu vei putea sa mergi rapid. In Germania, acest SUV este un monstru. Am mai vazut pe strada si Lamborghini Urus, dar aceste masini super-performante nu-si au locul aici. Pentru Romania, daca chiar vrei un SUV destul de performant, este buna o Skoda Kodiaq vRS. Acest BMW X3 M competition este facut pentru accelerari fulminante. O masina foarte performanta. Skoda Kodiaq vRS este o masina sportiva si performanta, dar nu este ca acest X3 M X3 M este o masina brutala si agresiva. Kodiaq vRS este si ea o masina sportiva si destul de performanta, dar nu este atat de brutala cum este acest X3 M. Este mai prentru Romania. Nu are accelerari atat de bruste. X3 M este facut pentru Germania. Acolo poti sa mergi su cu 200 km/h. X3 M este prea brutal pentru Romania.