Design
Cum arată un BMW X3 M Competition dacă îl așezi lângă un BMW X3 standard? Cam la fel. Dacă le dai jos siglele s-ar putea să le confunzi. Te ajută să le deosebești doar spoilerul frontal, cu prize de aer mari, conturul negru al grilei duble și indicativul X3 M.
Profilul vine cu praguri laterale generoase și cu jante de 21 de inch în standard. În spatele lor se ascund etrieri albaștri, inscripționați cu logo-ul M. Apar și niște prize de aer negre pe aripile față, dar păcat că sunt false.
Din fericire, în partea posterioară, cel mai important detaliu nu e fals: evacuarea. Avem patru țevi care își vor încorda corzile vocale pentru a-ți zburli părul pe mâini. Bonus, primești și un eleron uriaș montat pe hayon și un difuzor fals.
Așadar, dacă nu ești neapărat un pasionat al mașinilor de performanță, X3 M Competition nu îți va atrage atenția. Unii nu vor înțelege cum de merge așa tare un BMW „familist”.
O masina sportiva si frumoasa. Este foarte buna pentru cei care vor un SUV foarte performant, cu accelerari fulminante si lux. Este scump, dar cei cu multi bani, bogati, nu se vor uita nici la pret, nici la consum. Arata foarte agresiv masina. Materialele foarte bune sunt foarte importante intr-o masina premium. In Romania acest SUV nu-si are locul. Nu vei putea sa mergi rapid. In Germania, acest SUV este un monstru. Am mai vazut pe strada si Lamborghini Urus, dar aceste masini super-performante nu-si au locul aici. Pentru Romania, daca chiar vrei un SUV destul de performant, este buna o Skoda Kodiaq vRS. Acest BMW X3 M competition este facut pentru accelerari fulminante. O masina foarte performanta. Skoda Kodiaq vRS este o masina sportiva si performanta, dar nu este ca acest X3 M X3 M este o masina brutala si agresiva. Kodiaq vRS este si ea o masina sportiva si destul de performanta, dar nu este atat de brutala cum este acest X3 M. Este mai prentru Romania. Nu are accelerari atat de bruste. X3 M este facut pentru Germania. Acolo poti sa mergi su cu 200 km/h. X3 M este prea brutal pentru Romania.