
Design
Înainte să vorbim despre aspect, trebuie să trecem în revistă dimensiunile mașinii, pentru că am le-am tot amintit. Așadar, lungimea măsoară 4.755 mm (+34 mm față de vechea generație), lățimea a crescut și ea cu 29 mm, la 1.920 mm, iar înălțimea a scăzut cu 25 mm, la 1.660 mm. Puntea din spate este mai lată decât înainte.
Ca să îți faci o idee, noul X3 este mai mare decât un X5 din prima generație.
Revenind la design, bavarezii au mizat pe mai multe suprafețe netede, muchii ascuțite și o parte frontală dominată de o grilă supradimensionată. În premieră, aceasta din urmă poate fi comandată cu un contur iluminat.
Farurile au o semnătură luminoasă sub forma literei L și, opțional, poți bifa și faruri LED Matrix adaptive, care au în plus o serie de accente albastre.
Și spatele a fost revizuit. Stopurile au forma literei T, iar numărul de înmatriculare este amplasat acum în spoiler.
Jantele pot avea dimensiuni cuprinse între 18 și 21 de inch, iar paleta de culori include 8 nuanțe metalizate și una solidă.
Sunetul motorului în boxe? Asta și cu masca luminată fac parte din categoria dotărilor pentru pițiponci pensați. Clar! Orice motor de la cinci pistoane-n sus, și nu numai, sună frumos, bărbătesc. De ce ai avea nevoie de surogate? Să ai un V6 de 3 l și să asculți sunetul artificial în boxe e ca și cum ai face chef cu bere fără alcool.