Vizibilitate
Iată un capitol la care X7 nu are cum să exceleze. Un SUV cu o lungime de peste 5 metri nu are cum să-ți facă viața mai ușoară atunci când încerci să abordezi cu atenție spațiile înguste.
Oglinzile latarele sunt puțin subdimensionate, iar montații A îți vor da bătăi de cap atunci când negociezi viraje destul de strânse. Cu dimensiunile lunetei te vei obișnui rapid, însă atunci când toate cele 7 locuri sunt ocupate, cu siguranță vizibilitatea oferită va scădea drastic.
Dar așa cum era de așteptat, BMW mizează pe tehnologii pentru a-ți ușura munca. Unul dintre cele mai interesante sisteme oferite de nemți se numește Parkins Assistant Plus cu funcție Reversing Assistant. Asistentul pentru mersul cu spatele memorează ultimii 50 de metri parcurși, dacă viteza de rulare nu a trecut de 36 km/h. În momentul activării sale, tu vei controla accelerația și frâna, iar sistemele mașinii se vor ocupa de direcție. Deși poate părea o funcție mai puțin importantă, o consider utilă în momentul în care te întâlnești cu o mașină din sens invers pe străduțele înguste.
Tot la acest capitol menționăm și sistemul de camere video cu vedere la 360 de grade, dar și pachetul de lumini BMW Laserlight (1.500 de euro).
Asa ceva !!?? Sa ma scuze fanii ,dar rar mi-a fost dat sa vad un SUV mai urat din zona asta mai premium. De la BMW sigur niciodata. Iar interiorul imi pare de-a dreptul dizgratios ! Nu sunt fanul clasei asteia oricum si nici nu cred ca o sa conduc asa ceva vreodata si drept urmare nu ar trebui sa-mi dau cu parerea dar nu ma pot abtine sa spun un mare ...BLEAHHH!.