Tehnologie
Pe lângă lux, BMW XM oferă foarte multă tehnologie, astfel că la bordul său te simți ca într-o navă spațială.
În spatele volanului M, cu cele două butoane specifice M, configurabile, se află instrumentarul de bord digital, de 12.3 inch, iar imediat lângă regăsim display-ul central de 14.9 inch al sistemului multimedia iDrive 8.5. Ambele ecrane sunt integrate într-un ansamblu curbat.
Suplimentar, ai la dispoziție și un Head-Up Display cu afișaj mare, unul dintre cele mai clare și mai bune din lume.
Ceasurile de bord afișează toate informațiile de care ai nevoie în timpul condusului și sunt ușor de citit. Pentru a nu-ți lua ochii de la drum, o serie de informații sunt afișate și pe Head-up Display.
Apoi, sistemul multimedia iDrive 8 (actualizabil la 8.5) are un meniu destul de intuitiv. Grafica este bună, iar camera video pentru mersul cu spatele este clară și are o rezoluție bună. Am pomenit deja de camera video cu vedere la 360 de grade.
Am observat o foarte ușoară sacadare în cazul sistemului multimedia, problemă rezolvată de generația a 9-a.
Pe autostradă sau în trafic bară la bară vei ridica în slăvi tehnologia Driving Assistant Professional, care menține banda de circulație, viteza și distanța față de mașina din față. Cu alte cuvinte, permite un condus semi-autonom.
Nu lipsește tehnologia Parking Assistant, care parchează singură mașina. Inclusiv gararea și parcarea laterală. Avem apoi Reversing Assistant, care memorează ultimii 50 de metri parcurși și îi reproduce cu exactitate.
În partea din față a tunelului median ai o zonă de încărcare prin inducție pentru telefonul mobil, iar pasagerii din spate au 2 port-uri USB-C, pentru încărcarea tabletelor și a telefoanelor. Și o priză la 12V.
din nou poza cu praf pe motor si urme de degete care s-au plimbat prin praful de pe capacul motorului, noroc ca e la rezolutie slaba poza si nu sare in ochi prea evident. xm si ix = cele mai spectaculoase bmw-uri