Design
Designul lui BMW XM a stârnit o grămadă de controverse, astfel că voi încerca să nu le alimentez. SUV-ul bavarez nu este neaparat o mașină arătoasă, dar cu siguranță este excentrică. Acesta este cuvântul potrivit pentru a descrie un XM.
Iar asta este un lucru bun. Pentru că dacă dai 188.000 de euro pe o mașină, vrei, cu siguranță, să fii văzut.
Partea frontală impozantă este scoasă în evidență de grila generoasă, Iconic Glow. Adică are un contur iluminat. Avem apoi blocuri de lumini împărțite în două, o configurație pe care o știm deja de la modele ca X7 sau Seria 7.
Jantele pot avea dimensiuni cuprinse între 21 și 23 de inch.
Partea din spate este destul de curată. Poate chiar prea curată. Ai doar stopurile LED, cele 4 terminații ale sistemului de evacuare, poziționate pe verticală, un difuzor de aer și denumirea modelului pe hayon.
În spate, XM nu are o singură siglă BMW, ci două, poziționate la extremitățile superioare ale lunetei. Ca o trimitere la M1. Ele sunt gravate cu laser.
SUV-ul bavarez poate fi vopsit în nuanțe "cuminți", ca negru, alb sau gri. Dar ar fi păcat să nu optezi pentru o vopsea la fel de extravagantă ca designul exterior: Galben Sao Paolo, Verde Isle of Man, Roșu Toronto sau Verde Cape York, ca și în cazul de față.
din nou poza cu praf pe motor si urme de degete care s-au plimbat prin praful de pe capacul motorului, noroc ca e la rezolutie slaba poza si nu sare in ochi prea evident. xm si ix = cele mai spectaculoase bmw-uri