
Interior
Contrar părerilor preconcepute, faptul că BYD Atto 2 DM-i este un SUV fabricat în China nu înseamnă că materialele și finisajele din habitaclu sunt mai slab calitative decât ale rivalilor europeni.
Regăsești foarte multe materiale moi și plăcute la atingere, în special în partea superioară a bordului și portierelor. Desigur, în partea inferioară dai de plastic tare, dar nu este nimic neobișnuit pentru acest segment și, mai ales, pentru acest interval de preț.
Îmbinările sunt, de asemenea, calitative, astfel că pe durata testului nu am auzit zgomote nedorite. Ce-i drept, antifonarea putea fi mai bună, având în vedere că la viteze de autostradă intră destul de mult zgomot în habitaclu. Dar, din nou, nimic neobișnuit pentru acest segment.
Scaunele sunt confortabile și vin cu funcție de încălzire încă din standard, dar ar putea oferi ceva mai mult suport lateral atât în ceea ce privește spătarul cât și șezutul.
Tapițeria din piele ecologică, de culoare bej, pe care o primești pe versiunea Boost, deschide habitaclul și, dacă vrei mai multă lumină naturală, ai la dispoziție și un plafon panoramic.
BYD Atto 2 DM-i păstrează, încă, destul de multe butoane fizice. Ai butoane fizice inclusiv pe volan (care are, de asemenea, funcție de încălzire). Nici ele nu îți dau impresia că producătorul asiatic a făcut rabat la calitate.
Deși au primit mult feedback din partea clienților, BYD a decis ca funcțiile sistemului de climatizare să fie integrate în ecranul central. Așadar, nu ai butoane pentru reglarea temperaturii și nici pentru alte funcții care țin de climatizare.
Spațiile de depozitare sunt decente ca volum. Dacă nu îți ajung buzunarele portierelor sau cotiera centrală, mai ai un spațiu generos în partea inferioară a tunelului central. Să nu uităm de cele două suporturi pentru pahare. De ce atât de mult spațiu în tunelul central? Pentru că nu ai o transmisie convențională, iar selectorul îl regăsești pe coloana de direcție.
Portbagajul are un volum de încărcare cuprins între 425 și 1.335 de litri, în funcție de poziția banchetei.
Ai mai mult spațiu decât în Toyota C-HR (310 litri) și aproape cât primești într-un Renault Captur (440 litri).
Încă o mașină chinezeasca cu eternul motor 1.5 și eternul preț 30 de mii. Trebuia să învăț mai mult fiindcă 30 de mii de euro pentru mine sunt o avere. Daca eram doctor ii strângeam in cateva luni, sau macar pensionar special sa fi fost ii strângeam Intr un an. Dar așa, n am. M am uitat deunăzi la un golf 4 1.9 tdi ALH. O mie de euro toată mașină. De ăla am bani