
Calitate / Pret
Prețul este, fără îndoială, unul dintre aspectele care te conving să îi dai o șansă noului BYD Atto 2 DM-i. Adică, dacă stau să mă gândesc mai bine, vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri plug-in hybrid din Europa.
Din păcate, BYD nu a anunțat prețurile aferente pieței din România, dar, în Spania, versiunea Active pornește de la 28.200 de euro, iar versiunea Boost de la 31.200 de euro. Lansarea pe piața europeană este programată pentru începutul anului 2026.
Ca să îți faci o idee, chiar și atunci când optezi pentru Atto 2 DM-i Active primești jante din aliaj, de 16 inch și cameră video pentru mersul cu spatele, sistem audio cu 6 incinte. Acum, dacă avansezi spre o versiune Boost, primești în plus jante de 17 inch, tapițerie din piele ecologică, plafon panoramic, scaun reglabil electric pentru șofer, funcție V2L și geamuri spate cu tentă fumurie.
Renault Captur E-Tech full-hybrid pornește de la 27.300 de euro. Din nou, vorbim despre un hibrid fără încărcare la priză, de aici și prețul mai mic. Toyota C-HR Plug-in Hybrid pornește de la 40.800 de euro în România, fără nicio subvenție din partea statului sau ofertă din partea importatorului.
Revenind la BYD Atto 2 DM-i, primești 6 ani garanție sau în limita a 150.000 de kilometri. Garanția pentru baterie este de 8 ani sau 250.000 de kilometri, iar pentru motorul electric de 8 ani sau 150.000 de kilometri.
Încă o mașină chinezeasca cu eternul motor 1.5 și eternul preț 30 de mii. Trebuia să învăț mai mult fiindcă 30 de mii de euro pentru mine sunt o avere. Daca eram doctor ii strângeam in cateva luni, sau macar pensionar special sa fi fost ii strângeam Intr un an. Dar așa, n am. M am uitat deunăzi la un golf 4 1.9 tdi ALH. O mie de euro toată mașină. De ăla am bani