
Tehnologie
BYD s-a făcut remarcată ca o companie de tehnologie, tocmai de aceea, Sealion 7 vine cu de toate.
Are 4 moduri de deschidere: cu un card, prin intermediul tehnologiei NFC, cu ajutorul aplicației dedicate, cu ajutorul telefonului, tot prin NFC, dar și prin intermediul cheilor.
Apoi, în spatele volanului regăsești un instrumentar de bord, complet digital. Are o rezoluție bună și, desigur, este configurabil. Pentru a nu-ți distrage prea tare atenția de la condus, ai la dispoziție și un Head-up Display, standard pe nivelul de echipare de top.
Piesa de rezistență este, însă, ecranul central de 15.6 inch. Este interfața prin intermediul căreia interacționezi cu toate funcțiile mașinii, inclusiv cu cele ale sistemului de climatizare. Poți să modifici temperatura fie din partea inferioară a ecranului, fie prin gesturi. Cum? Dacă glisezi, pe ecran, în jos sau în sus, cu 3 degete, vei modifica temperatura. Dacă glisezi stânga-dreapta, vei modifica viteza ventilatorului.
Apoi, ai o pictogramă 3D a mașinii, pe care o poți roti și poți selecta diverse funcții. De exemplu, dacă vrei să rabatezi oglinzile, apeși pe oglinzi și ele se rabatează. Dacă vrei să deschizi geamul, la fel, apeși pe geam și glisezi în jos pentru deschidere sau în sus pentru închidere.
Sistemul multimedia se mișcă fluid, iar ecranul are o rezoluție bună. Dacă nu găsești o anumită funcție, poți oricând să apelezi la asistentul virtual cu inteligență artificială.
Nu în ultimul rând, la apăsarea unui buton, sau poți să îi ceri asta asistentului digital, ecranul se rotește.
Conexiunea Android Auto și Apple CarPlay este wireless. Ca să ai mereu telefonul încărcat, ai și o zonă de încărcare prin inducție, cu o putere maximă de 50W. Această zonă are funcție de răcire și este căptușită cu microfibră, astfel că nu riști să-ți pierzi telefonul dacă iei un viraj mai strâns.
Pentru ceilalți pasageri există mai multe porturi USB-C, dar și o priză la 12V sub consola centrală.
Wow, deci masina asta are 3.5 stele la capitolul Design si trece neobservata, pe cand Skoda Kodiaq are 4.0 stele la capitolul Design si este interesanta. Ca sa nu mai spun de noul BMW X3: 4.5 stele la capitolul Design si, din nou, considerat a fi interesant. La fel, se dau preturile din Marea Britanie, iar comparatia se face cu preturile din Romania, nu cu cele din Marea Britanie, acolo unde cea mai ieftina Tesla Model Y costa 44.990 de lire sterline. Asa ceva? Doamne fereste!