
Design
Design-ul unei mașini este, întotdeauna, subiectiv. Dacă mă întrebi pe mine, aș spune că Sealion 7 nu este chiar genul de mașină după care întorci capul pentru că îi lipsește acel ceva. Dar, așa cum spunem, fiecare cu gusturile lui.
Acum, la nivel teoretic, design-ul noului Sealion 7 este bazat pe conceptul Ocean X. Farurile full-LED sunt înguste, semnătura luminoasă este sub forma literei U, grila frontală este închisă, iar în partea inferioară a spoiler-ului ai mai multe prize de aer generoase.
Jantele au dimensiuni de până la 20 de inch, la nivelul aripilor ai protecții din plastic, pentru un plus de robustețe, mânerele portierelor se retrag în caroserie atunci când nu sunt utilizate, iar plafonul plonjat îi oferă o siluetă de SUV coupe.
În partea din spate, nu ai doar un eleron, ci două. Stopurile LED sunt unite de o bandă LED, iar în partea inferioară a spoiler-ului ai o serie de prize de aer și un difuzor de aer.
În ceea ce privește dimensiunile, noul BYD Sealion 7 are o lățime de 1.92 metri, o lungime de 4.8 metri, iar ampatamentul măsoară 2.930 milimetri.
Wow, deci masina asta are 3.5 stele la capitolul Design si trece neobservata, pe cand Skoda Kodiaq are 4.0 stele la capitolul Design si este interesanta. Ca sa nu mai spun de noul BMW X3: 4.5 stele la capitolul Design si, din nou, considerat a fi interesant. La fel, se dau preturile din Marea Britanie, iar comparatia se face cu preturile din Romania, nu cu cele din Marea Britanie, acolo unde cea mai ieftina Tesla Model Y costa 44.990 de lire sterline. Asa ceva? Doamne fereste!