Siguranta

5.0

Așa cum era de așteptat, Cadillac XT4 nu a trecut prin furcile caudine ale celor de la EuroNCAP. Până la urmă, vorbim despre un model american, care ar fi trebuit testat de o autoritate europeană în ceea ce privește siguranța. Nu-i nimic, atribuțiile au fost preluate de vărul american al EuroNCAP, IIHS, care i-a oferit lui XT4 un rating pe măsură: Good.

Practic, SUV-ul american s-a descurcat bine în toate testele la care a fost supus. Și, deși nu a primit un premiu de tipul „Top Safety Pick”, am putea spune că vei fi în siguranță la bordul său.

Pentru a ne ușura conștiința avem la dispoziție, în standard, echipamente precum: Sistem de monitorizare mers înapoi și sistem de monitorizare unghi mort, Sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, Indicator de distanță față de vehiculul din față, Sistem de avertizare părăsire benzi de rulare, Sistem de menținere a benzii de rulare, Sistem de avertizare coliziune frontală, Alertă siguranță în scaun, Sistem de frânare automată de urgență.

  • Trilulilu, joi, 21.12.2023 06:34

    La americano s-o vinde, dar în europa slabe șanse.

  • Deleagu, joi, 21.12.2023 14:29

    Pai orice masina americana (inafara de pick-up-uri) se vinde bine in europa... asta ce ar avea sa nu se vinda?

  • pipo, vineri, 22.12.2023 13:59

    Nu e deloc un consum ridicat pt un benzinar de 2 l pe un suv asa greu și cu tracțiune integrala. Din 300 km ati facut doar 35 pe național, cât ar fi trebuit sa consume ? Mie îmi pare chiar foarte realist consumul anunțat de producător, ceea ce e o raritate în ziua de astăzi și de apreciat. Europenii mai sus menționați mint cu nerușinare în privința consumului. Bine..., mint la noi , ca la americani nu au curajul sa facă asta. Dacă faceliftul nu ridica pretul, atunci modelul asta chiar nu suna rau .

  • bica, joi, 04.01.2024 18:30

    Daca avea si ceva nuanta de hybrid in ea ca sa consume mai putin, era buna, asa e prea scumpa ptr ce ofera..