Performante
Chiar dacă ai ales o mașină de oraș despre care știi foarte bine că nu va excela la capitolele care țin de performanțe dinamice, e bine să știi că materialul pe care ai dat către 20.000 de euro nu te lasă în probabil rarele ocazii în care ai nevoie de sprint și de puțină putere.
În cazul lui C3 Aicross, versiunea 1.2 Turbo cu automată reușește un 0-100 km/h bifat în 10.6 secunde. E o valoare superioară majorității rivalilor. Rivali din rândurile cărora se evidențiază la acest capitol Mazda CX-3, singurul model pe benzină din acest segment de putere care coboară sub 10 secunde (9.9, mai exact) și VW T-Roc 1.0 TSI de 115 CP, care oferă 10.1 secunde pentru sprint.
Există și "melci" declarați în acest segment. De exemplu, EcoSport 1.5 EcoBoost de 120 CP cu transmisie automată are nevoie de nu mai puțin de 14.1 secunde pentru sprintul 0-100 km/h, Opel Crossland face 11.8 secunde, iar Vitara 12.5 secunde.
Chiar dacă e irelevantă pentru acest segment, viteza maximă a lui C3 Aicross este de 183 de km/h, undeva în centrul segmentului care într-o extremă îl are pe Nissan Juke (170 km/h), în cealaltă pe Renault Captur (192 km/h).
Dragut si funky modelul; e altceva vs. concurenta si asta e un lucru bun. @Mircea In vest exista si varianta de 130 cp a benzinarului turbo de 1.2 l. Era de precizat, desi deocamdata la noi nu e in oferta.